سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عملیات آب بندی یا واترپروف سطوح بتنی با بهترین مواد

نظر

اجرای عملیات آب بندی یا واترپروف سطوح بتنی با بهترین مواد : عملیات آب بندی یا واترپروف سطوح بتنی جهت محافظت از آن در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی انجام می شود. اگر شما در ساختمان خود یک سطح بتنی مانند پاسیو، گاراژ یا راه ورودی دارید، باید حتما عملیات آب بندی آن را به صورت سالانه انجام دهید. از جمله مزایای واترپروف کردن می‌توان به محافظت در برابر نیروهای جانبی مختلف، ضدآب کردن و دفع بخار آب اشاره کرد. این فرایند باعث می شود که لکه های ناشی از وجود جلبک و باکتری به حداقل رسیده و مقاومت سطح مورد نظر را در برابر خوردگی بالا می برد.

اجرای عملیات آب بندی یا واترپروف سطوح بتنی با بهترین مواد

در روش اجرای مواد آب بندی سطوح بتنی سطح زیر کار دارای اهمیت زیادی است . پس بهتر است قبل از اجرای آب بندی ترک ها و یا نقاط آسیب دیده سطحی را کاملا تعمیر ، ترمیم و صاف کنید . بعد از این مرحله با یک برس سیمی تمام سطح مورد نظر را برس زنی کنید و ذرات جدا شده ماسه و سیمان را شسته و تمیز کنید . سپس پرایمر را به وسیله قلمو یا پیستولت بر روی سطح بزنید . این لایه پرایمر پس از 20 تا 30 دقیقه خشک می شود و آماده برای اجرای مرحله بعدی. در این مرحله برای تهیه ملات اصلی در ابتدا یک پیمانه رزین آب بندی را با یک پیمانه آب رقیق کنید و بعد 3 تا 4 پیمانه پودر سیمان را به این مخلوط اضافه کنید و به خوبی هم بزنید . این مایع حاصل را بعد از 10 دقیقه باز به طور کامل هم بزنید و با قلمو به تعداد 2 بار به فاصله زمانی 2 ساعت روی سطح مورد نظر اجرا کنید . ضخامت لایه ها نباید کمتر از 1 میلی متر باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سطوح بتنی آب بندی سطوح بتنی, اجرای عایق بندی دیوارهای بتنی

چون پرایمر آب بندی یک محلول آماده مصرف است کافی است فقط آن را در هنگام مصرف تکان دهید تا یکنواخت شود . در ابتدا آب لازم را پیمانه و اندازه گیری کنید و داخل یک ظرف بریزید بعد از آن رزین را به آن اضافه کتید و باز هم هم بزنید تا مایع یکنواختی به دست آید . در این مرحله هم زن الکتریکی را روشن کنید و پودر سیمان را به آرامی به درون ظرف ریخته و تا 2 دقیقه هم بزنید . بعد از 10 دقیقه مجدد مخلوط را به مدت 30 ثانیه هم بزنید . بتن آب بند به بتنی گفته می شود که در برابر نفوذ هرگونه عامل بیرونی که به سطح و درون بتن حمله کند مقاومت نماید. مواد آب بندی بتن مناسب برای انواع سازه های بتنی و به دو صورت:

1- آب بندی مغز بتن توسط افزودنیهای بتن ویژه آب بندی ( واترپروف بتن ).

2- آب بندی سطح و درزهای بتن توسط انواع واتراستاپ , ماستیک , انواع عایق ها و محافظ بتن تولید و عرضه می گردد.

از این مواد جهت عایق بندی مخازن ، استخرها ، تصفیه خانه و کانال های انتقال و انواع سازه های بتنی استفاده می شود.