سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای درزگیری انواع سنگ با ملات سیمان سفید در سرویس ها

نظر

اجرای درزگیری انواع سنگ با ملات سیمان سفید در سرویس ها : دوغاب ماده ای پر کننده است که برای ترمیم درز بین سرامیک به کار می رود. از دوغاب برای بندکشی بین کاشی و سرامیک کف و دیوارها استفاده می شود. بین بندکشی، فاصله بین سرامیک ها دیده می شود و ظاهر خوبی ندارد. اما از زیبایی و ظاهر که بگذریم موضوع نم زدگی ساختمان از طریق همین شکاف است. محیط حمام با آب و رطوبت ارتباط دارد. رطوبت از طریق درز بین سرامیک کف وارد لایه های زیرین شده و به مرور از عایق بندی عبور می کند. در این صورت خسارت وارد شده بسیار زیاد است. با یک دوغاب ساده می توانید بندکشی سرامیک کف حمام را انجام دهید و از هزینه های تعمیرات جلوگیری کنید. قبل از اجرای دوغاب لازم است محیط را آماده کنید.

اجرای درزگیری انواع سنگ با ملات سیمان سفید در سرویس ها

ملات ماده ‌ای چسبنده و خمیر مانند است که معمولا از ترکیب مواد مختلف با یکدیگر تشکیل می‌شود و به طور عمده برای ایجاد پیوستگی در اجزا و مصالح گوناگون ساختمان نظیر آجر و سنگ با یکدیگر به کار می‌رود. در واقع ملات موجب چسپاندن قطعات و مصالح مختلف ساختمانی به یکدیگر می‌شود. ملات های ساختمانی از نظر اجزای تشکیل دهنده کاملا به یکدیگر شبیه هستند و تقریبا تمام آنها از دو بخش اصلی تشکیل می‌شوند. نخست بخش چسبنده‌ی ملات است که حجم ناچیزی از آن را به خود اختصاص می‌دهد. بخش دوم از اجزای تشکیل دهنده‌ی ملات هم جسم پر کننده‌ی آن است که تقریبا حجمی در حدود هشتاد درصد ملات را به خود اختصاص می‌دهد. هر کدام از اجزای تشکیل دهنده‌ی ملات را ماده‌ای خاص شامل می‌شود. به عنوان مثال در ملات ماسه و سیمان بخش چسبنده‌ی ملات را ماده‌ی سیمان تشکیل می‌دهد و ماسه هم به عنوان جسم پر کننده‌ی آن شناخته می‌شود. البته ملات ماسه و سیمان تنها یکی از انواع مختلف ملات‌ ساختمانی است و این قبیل ملات‌ها انواع و اقسام مختلفی را در بر می‌گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیری با سیمان درزگیری با سیمان, ملات درزبندی سیمان سفید

طرز تهیه دوغاب بندکشی تقریبا از یک فرمول واحد پیروی می‌کند. با این حال ملات بندکشی انواع و اقسام مختلفی دارد که تنها از نظر برخی مواد تشکیل دهنده با یکدیگر متفاوت هستند. دوغاب بندکشی سفید که دوغاب سفید معمولا رایج‌ ترین گونه‌ی دوغاب بندکشی به شمار می‌ رود. این دوغاب از ترکیب سیمان سفید با پودر خاک سنگ به دست می‌آید. از آن‌ جایی که بسیاری از سرامیک ‌ها، کاشی‌ ها و سنگ‌ های ساختمانی از رنگ ‌های روشن و متمایل به سفید برخوردارند، یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از دوغاب سفید پوشاندن درزهای موجود میان آنها در انواع کاشی‌ کاری و سرامیک ‌کاری یا سنگ‌ کاری است.