سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب ماستیک بتن درزگیری و آب بندی سازه ها

نظر

پخش و توزیع چسب ماستیک بتن درزگیری و آب بندی سازه ها : یکی از پر کاربرد‌ترین ابزاری که در ساختمان‌سازی از آنها استفاده می‌شود، چسب‌ها هستند و جزء مهم‌ترین ارکان برای اتصال قطعات ساختمانی به یکدیگر محسوب می‌شوند. چسب‌های ساختمانی امروزه به یکی از مهم‌ترین متریال‌های ساخت و ساز تبدیل شده‌اند. فرمولاسیون این نوع چسب‌ها هر روز در حال پیشرفت است به گونه‌ای که امروزه تقریباً تمامی فضاهای ساخت و ساز را می‌توان با استفاده از آنها بر پا نمود.

پخش و توزیع چسب ماستیک بتن درزگیری و آب بندی سازه ها

شرکت‌های سازنده چسب‌های کاشی و سرامیک با هدف بهتر کردن مراحل نصب و راه اندازی کاشی و سرامیک اقدام به تهیه ملات مناسب‌تری نسبت به سیمان با چسبندگی بیشتر نمودند که نتیجه آن انواع چسب کاشی و سرامیک است که برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک، سنگ، اسلب، پرسلان و … قابل استفاده است. البته چسب هم مانند هر ابزار دیگری انواع مختلفی داشته و برای منظور خاص تهیه می‌شود که بسته به نوع کاری که قرار است انجام شود، باید از انواع مختلف آن استفاده نمود. چسب بتن، چسب کاشی، چسب بلوک و چسب کاشت میلگرد همگی از انواع چسب‌های ساختمانی به شمار می‌آیند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ویژگی ماستیک :

  • ماستیک خاصیت انبساط و انقباض بسیار بالایی دارد و چسبندگی فوق العاده ای دارد.
  • سیلیکون ماستیک به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و فلزات می چسبد.
  • این خمیر در برابر اشعه ماوراء بنفش دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و کاملا ضد آب می باشد.
  • ماستیک ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی در گرمای بسیار زیاد و سرمای شدید دارند .
  • در برابر عوامل خورنده و اسیدی از خود مقاومت نشان می دهند.
  • ماستیک ها خاصیت رنگ پذیری با انواع رنگ های حلال دار یا محلول در آب را بدون انقباض یا شره کردن دارند.
  • از یخ زدگی محل درزگیری جلوگیری می کند.
  • هرگز سمی نبوده و می توان از آن ها در مجاورت آب آشامیدنی استفاده نمود.
  • ویژگی دیگر ماستیک این است که مانع از جذب آلودگی در لبه های سنگ می شود و باعث ایجاد ظاهری زیبا می گردد.

انواع ماستیک سطوح انواع ماستیک سطوح, اجرای عایق کاری انواع سطوح

چسب ماستیک بتن یکی از مواد شیمیایی که امروزه در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی یافته است. این چسب ها عموما ً محلولهای کلوئیدی، از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی، خمشی، و همچنین دوام بتن را افزایش می دهند. ولی مهمترین خاصیت آن چسبندگی و جلوگیری از ترک خوردن بتن بعد از خشک شدن می باشد. بیشترین استفاده چسب بتن مایع BCS 500 مربوط به کارهای تعمیراتی می باشد. زیرا با ملات مخلوط یکنواخت و همگنی تشکیل داده و ضمن آنکه مانع تراوش آب و تفکیک دانه های ریز و درشت می شود، میزان چسبندگی بتن تازه را با بتن قدیمی زیر آن، افزایش می دهد. این محصول با کد 505 و بصورت الیاف دار نیز ارائه می گردد.