سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت کاربرد چسب ماستیک سیلیکون درزگیر در انواع سطوح

نظر

مزیت کاربرد چسب ماستیک سیلیکون درزگیر در انواع سطوح : امروزه صنعت ساختمان استفاده از نماهای خشکه چینی بسیار رونق یافته است. به دلیل محسنات خاصی که دارند، بیشتر انبوه سازان در ساخت و ساز ساختمان ها از آن ها استفاده میکنند. ولیکن در صورتی که درز بین سنگ ها گرفته نشود، باعث جمع شدن انواع آلودگی ها می شود. در زمان باراش باران این آلودگی ها بر روی نما جریان می یابد و باعث کثیف شدن نما می گردد. از طرفی به دلیل شرایط جوی نماها دچار انبساط و انقباض زیادی می شوند . با استفاده از مواد بندکشی معمولی مانند سیمان سفید و پودر سنگ قابل پر شدن نمی باشد. پس از گذشت زمانی کوتاه بندها مجددا ریخته و خالی می گردد. از این رو استفاده از سیلیکون ماستیک یا درزگیر به عنوان راهکاری است که با کمک آن درزگیری انجام می شود.

مزیت کاربرد چسب ماستیک سیلیکون درزگیر در انواع سطوح 

ماستیک جزء مواد و محصولاتی است که برای آب بندی و درزگیری از آن استفاده می شود. این ماده خمیری به صورت تک جزئی یا دو جزئی برای پر کردن درزهای انبساطی مناسب است. همچنین در ژوئن های فلزی و بنتی تولید می شود. خمیر ماستیک در برابر عوامل جوی پایدار بوده و حالت ارتجاعی خود را به صورت طبیعی بعد از گیرش حفظ خواهد کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزگیری سیلیکون ماستیک درزگیری سیلیکون, انواع چسب های درزبندی

مزایایی استفاده از چسب ماستیک :

قابلیت اجرا با ضخامت بالا.
دارای ظاهری صاف و یکدست.
قابل استفاده در محل های متحرک مانند کنار درب ها.
عدم ایجاد خوردگی در این محصول و طول عمر بالا.
قابلیت استفاده بر روی هر نوع سطحی.
قابلیت استفاده در محیط های که دارای دمای بالا یا پایین می باشند مانند لوله بخاری.
استفاده در فضای بیرون مانند نمای ساختمان یا آب بندی ناودان آب.
عدم تاثیر گذاری نور خورشید بر این چسب و قابل استفاده در محیط های در معرض نور.
قابلیت تحمل فشار های مداوم و سنگین.

معایب استفاده از چسب درزگیر :

همانطور که گفتیم این چسب در محیط های که دارای حرکت هستند قابل کاربرد است اما اگر میزان حرکت اتصالی زیاد باشد این چسب کارایی چندانی نخواهد داشت. در حقیقت این چسب انعطاف پذیری کافی برای تحمل حرکات بزرگ را ندارد. چسب ماستیک هر چقدر که ضخیم تر اجرا شود مقاومت بالاتری دارد. اجرای یک لایه نازک از این چسب کارایی چندانی ندارد و در محیط های که امکان اجرای لایه ضخیم از این چسب وجود ندارد بهتر است که از چسب های دیگر استفاده گردد.