سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مواد و مصالح لازم جهت اجرای قیرگونی آشپزخانه ها

نظر

خرید مواد و مصالح لازم جهت اجرای قیرگونی آشپزخانه ها : اجرای قیرگونی آشپزخانه از جمله روش‌ هایی است که با وجود متدهای پیشرفته ‌تر هنوز مورد توجه قرار می‌گیرد. قیرگونی اولین و قدیمی ‌ترین روش عایق کاری است. از این روش برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در بسیاری از قسمت‌ های ساختمان از جمله، آشپزخانه، عایق کاری سرویس بهداشتی و… کاربرد دارد. آشپزخانه یکی از قسمت‌ هایی است که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیواره‌های آن وجود دارد. به همین دلیل عایق‌کاری کف و پای دیوار آشپزخانه بسیار مهم است. برای اجرای قیرگونی آشپزخانه از موادی همچون، قیر، گونی، مشمع، مقوا و گونی استفاده می‌شود.

خرید مواد و مصالح لازم جهت اجرای قیرگونی آشپزخانه ها 

اجرای قیرگونی آشپزخانه تقریبا مانند اجرای قیرگونی پشت بام انجام می‌شود، با این تفاوت که در آشپزخانه باید تا 15 سانتی متر بالاتر از نقطه‌ای که احتمال ریزش آب در آن وجود دارد، قیرگونی گردد. برای اجرای قیرگونی آشپزخانه، شیب بندی کف نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. مزایای قیرگونی آشپزخانه شامل موارد متعددی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. قیمت قیرگونی آشپزخانه نسبت به دیگر روش‌ها کمتر است. قیرگونی به راحتی اجرا می‌شود. برای نصب قیر نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست. ایزوگام به راحتی بر روی درزها و قسمت‌های کوچک قابل اجرا کردن نیست، به همین دلیل قیرگونی در این محیط‌ها می‎‌تواند بهترین انتخاب باشد. مصالح قیر به راحتی در بازار یافت می‌شود. قیر به دلیل روان بودن برای پوشش درزها بهترین انتخاب است. نحوه عایق کاری آشپزخانه همانند عایق کاری بام است. با این تفاوت که عایق کاری قائم یا عمودی پای دیوارها در این مکان ها تا 15 سانتی متر بالاتر از بالاترین نقطه ای که امکان ریزش آب و تجمع آن وجود دارد ( مانند لبه وان ، زیر دوش ) ضروری است. در محل کفشور آشپزخانه و حمام و محل نصب کاسه توالت باید دقت شود که لایه های عایق قیرگونی تا داخل لوله فاضلاب امتداد یابد. مزیت عایق کاری کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی با ایزوگام در اجرای سریع ، قیمت مناسب ایزوگام می باشد.

قیرگونی آشپزخانه قیرگونی آشپزخانه, اجرای عایق بندی آشپزخانه ساختمان ها

قیرگونی آشپزخانه نیز مانند سرویس های دیگر می باشد بدنه دیوار 10 الی 20 سانتیمتر بالا برود لوله فاضلاب از کف برش خورده اما لوله های لباس شویی و ظرفشویی اگر در کف قرار دارند بریده نشده بعد از سرامیک کف بریده شوند. برای آشپزخانه یک لایه قیرگونی جواب می دهد ولی بهتر است دو لایه اجرا گردد. برای تعیین قیمت قیرگونی آشپزخانه، لازم است موارد متعددی را در نظر داشته باشید. مساحت مورد نظر، تعداد لایه‌ها، تعداد نیروی کار، نوع مصالح و… از جمله این موارد هستند. لازم به ذکر است قیمت قیرگونی به دلیل نوسان‌های بازار اصلا به صورت ثابت قابل پیش‌بینی نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.