سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل آب بندی کف سرویس های بهداشتی با عایق قیرگونی

نظر

مراحل آب بندی کف سرویس های بهداشتی با عایق قیرگونی : عایق کاری بر روی سطوح مرطوب مجاز نیست، زیرا در غیر این صورت حباب هایی در زیر قشر عایق کاری تشکیل می شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا واردشدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند. قیرهای جامد را تا هنگامی که گرم و روانند، باید به مصرف رساند. عایق کاری در دمای کمتر از 4 +درجه سنتیگراد، . نباید انجام شود.

مراحل آب بندی کف سرویس های بهداشتی با عایق قیرگونی 

قیرهای مورد مصرف را نباید بیش از 177 درجه سانتیگراد گرما داد، زیرا مواد فرار آنها جدا شده و ویژگی های مطلوب قیر از دست می روند. راه رفتن روی سطوح عایق کاری شده و مصالح عایق پیش ساخته ، باید با احتیاط و با استفاده کفش های صاف انجام شود، در صورتی که کفش ویژه در دسترس نباشد، می توان با  1 قطعه گونی زیر و روی کفش های معمولی را پوشاند و از آنها استفاده کرد. مصرف میخ برای محکم کردن لایه های عایق کاری، به هیچ وجه مجاز نمی باشد. از افتادن اشیا نوک تیز بر روی سطوح عایق کاری شده، باید جداً جلوگیری نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بتن سبک برای شیب بندی:

چنانچه در کف سرویس ها کف شور کار گذاشته شود حتماً باید تمام قسمت های کف شیب ملایم به طرف کف شور داشته باشد نصب کف شور در حمام ها لازم است ولی در آشپزخانه ها که با قفسه های لوکس و مدرن قفسه بندی می شود چندان آبریزی در کف نداریم احتیاج به کف شور نمی باشد و همچنین در کف محل دستشویی ها قطرات آبی را که در کف ریخته می شود می توان با T زمین شور خشک نمود.

نحوه قیرگونی سرویس بهداشتی نحوه قیرگونی سرویس بهداشتی, اجرای قیرگونی در سرویس

ماسه سیمان برای زیر قیرگونی:

چنانچه قبلا نیز توضیح داده شد همیشه یک قشر ملات ماسه سیمان برای زیر قیرگونی انجام می شود این لایه و لایه قیرگونی افق و عمودی برای تمام سرویس ها لازم است.

اجرای قیر و گونی :

قیرگونی سرویس ها بهتر است در دو مرحله انجام شود. مرحله اول دیوارها مرحله دوم کف. نظر باینکه معمولاً کاشی کاری دیوار سرویس ها را قبل از فرش کف انجام می دهند چنانچه قیرو گونی کف نیز همزمان با قیرگونی دیوارها انجام شود در موقع کاشی کاری و عبور و مرور کارگران از روی کف ناچاراً قیرگونی آسیب دیده و سوراخ می شود و در نتیجه موقع فرش کف دوباره باید این قیروگونی با دو لایه قیر و یک لایه گونی تجدید شود. برای جلوگیری از این دوباره کاری بهتر است ابتدا دیوارها را قیرگونی نموده و حداکثر این قیرگونی را تا 10 سانتیمتر روی کف ادامه می دهیم و بعد از اجرای کاشی کاری دیوارها و بلافاصله قبل از فرش کف نسبت به قیرگونی کف اقدام نموده و فوراً فرش کف را شروع می نماییم. بهتر است قیرگونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر انجام شود و پس از اجرا حتماً بوسیله آب بستن در محل از غیرقابل نفوذ بودن آن مطمئن شویم. اگر قیرگونی کف را همان طوری که در بالا اشاره شد بعد از کاشی کاری دیوار انجام می دهیم باید حتماً قیرگونی کف زیر قیروگونی که از دیوار روی کف آورده ایم قرار گیرد و باید حتماً به وسیله قیرداغ این دو لایه به همدیگر بچسبد. در موقع قیرگونی کف باید دقت شود تا محل کفشور کاملاً آب بندی شده و در صورت امکان این قیرگونی داخل لوله کف شور قرار گیرد که در این صورت می باید لوله کف شور به اندازه کافی بزرگ باشد تا هم قیروگونی و هم کف شور را در خود جا دهد.