سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین چسب درزگیری upvc تک جزئی پایه اکریلیک در ساختمان

نظر

بهترین چسب درزگیری upvc : تک جزئی پایه اکریلیک در ساختمان در فصل های سرد سال برای بالا بردن دمای منزل و جلوگیری از ورود هوای سرد و اتلاف انرژی به داخل راهکارهای متفاوتی وجود دارد مانند استفاده از شومینه ، بخاری و سایر وسایل گرمایشی. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پنجره های دوجداره در صنعت ساختمان سازی عایق بندی و امکان درزگیری که مانع از ورود سرما در فصل زمستان و گرما در فصل تابستان و همچنین موجب جلوگیری از ورود ذرات مضر معلق در هوا به داخل ساختمان می شود. یکی از باورهای غلط که در بین افراد مختلف وجود دارد ، آن است که بر این تفکرند پنجره های دوجداره مانند پنجره های معمولی هستند . در حالی که نقش اصلی پنجره های دوجداره در ساختمان ها عایق بندی حرارتی بودن است.

بهترین چسب درزگیری upvc   تک جزئی پایه اکریلیک در ساختمان 

چسب درزگیر upvc چسبی بر پایه اکریلیک بوده که جهت استفاده در ترک ها و اتصالات داخلی و خارجی و مخصوص درزگیری و آب بندی درب و پنجره های upvc ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای درزگیری و عایق کردن پنجره‌ها در ابتدا باید منشا ورود هوا را پیدا کنید. یک روش مناسب و کاربردی برای پیدا کردن درزها استفاده از نور است. اگر از بعضی قسمت‌های پنجره نور خورشید یا چراغ وارد فضا می‌شود، آن قسمت نیاز به درزگیری دارد. این محصول در واقع درزگیری تک جرئی بر پایه اکرلیک می باشد که مناسب برای درزگیری های داخلی و بعضا خارجی می باشد. درزگیر سیلیکون ماستیک به دلیل افزودنی های سیلیکونی که دارد، خاصیت الاستیسیته دائمی دارد. از این رو برای درزگیری های رایج از قبیل درزگیری پنجره آلومینیومی، درزگیری پنجره یو پی وی سی UPVC، درزگیری اطراف قرنیز ها و بعضا درزگیری در صنایع خودرویی مناسب است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیر upvc چسب درزگیر upvc, عایق چسبی درزگیری پنجره ها

یکی از موثرترین روش هایی که تعمیرکار این حوزه از ان برای درزگیری استفاده می کند، چسب های مخصوصی هستند که در بازار به چسب ماستیک معروف می باشند که کیفیت و ماندگاری فوق العاده ای را برای پر کردن ترکها ایجاد می کند. ویژگی اصلی ان داشتن خاصیت انعطاف پذیری عالی و درصد سیلیکون بالا می باشد که دارای مقاومت بالایی در مقابل حرارت و عوامل محیطی است، همچنین چسبندگی بالایی دارد که به دلیل نداشتن هیچ گونه ترکیب فرار، تمامی چسب بلافاصله جذب شده و حالت ایستای خود را حفظ می کند.