سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد کاربرد ملات ضد اسید فوران در مناطق گرمسیری و مرطوب

نظر

موارد کاربرد ملات ضد اسید فوران در مناطق گرمسیری و مرطوب : ملات ضد اسید فوران، نوعی ملات دو جزئی است که با استفاده از رزین فوران طراحی و تولید می ‌شود. از ملات فوران به خاطر مقاومت فوق‌العاده بالایش در برابر مواد قلیایی و آب و هم داشتن ویژگی‌ های ضد اسیدی و مقاومت بالا در برابر حرارت، در انواع کاشی‌کاری صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ‌ها و غیره که دارای مخازن و کانال ‌های نگهداری مواد قلیایی قوی هستند، استفاده می‌ شود. ترکیب این نوع ملات به شکلی طراحی شده که پس از واکنش با مواد دیگر، ساختار پلیمری ‌اش تغییری نمی‌کند. این ملات دارای چسبندگی خوبی است و استفاده از آن در بین کاشی‌ها، آجرهای ضد اسید، بتن و دیگر سطوح رایج است. همچنین لازم به ذکر است که این ملات در برابر بسیاری از مواد و محیط‌های شیمیایی خورنده دارای مقاومت بالایی است.

موارد کاربرد ملات ضد اسید فوران در مناطق گرمسیری و مرطوب

بیشترین کاربرد این محصولات در مناطق گرمسیری و مرطوب می‌باشد. بهترین بازه‌ی دمایی برای بالاترین کارکرد ملات فوران، بین 20 تا 40 درجه‌ی سانتی گراد می‌باشد. ماکزیمم دمای عملیاتی برای این ملات 188 درجه‌ی سانتی گراد است. این ملات که بر پایه رزین تولید می گردد، از دو جزء تشکیل شده است که پس از ترکیب با یکدیگر و مخلوط شدن با آب به صورت یک خمیر سیاه رنگ درمی آید و  جهت نصب و بند کشی کاشی ، سرامیک ، آجر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ملات در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشند کارکرد بهتری خواهد داشت. بهترین شرایط دمایی برای این ملات 20 تا 40 درجه می باشد و حداکثر دما در زمان اجرای آن 188 درجه می باشد. این ملات پس از ترکیب شدن با آب به سرعت سفت می شود و باید بلافاصله در محل مورد نظر استفاده گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

از موارد استفاده‌ی این ملات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش محافظتی کارخانه‌های تولید اسید سولفوریک
  • پوشش محافظتی مخازن نگهداری سولفور
  • پوشش محافظتی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • پوشش محافظتی در نیروگاه‌های مختلف
  • پوشش محافظتی در صنایع فلزی و متالورژی
  • پوشش محافظتی در صنایع لبنی، غذایی و دارویی
  • پوشش محافظتی در کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی و مواد شوینده
  • پوشش محافظتی در کارخانه‌های تولید کودهای شیمیایی.

ملات ضد اسید فوران ملات ضد اسید فوران, عایق کاری کف انواع سازه

از ملات ضد اسید فوران، به دلیل مقاومت خیره کننده در مقابل انواع قلیا و آب و همچنین مقاومت حرارتی بالای آن، به عنوان ملات ضد اسید مکمل در کاشی کاری در انواع صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی، لبنی و… که دارای مخازن و کانال‌های نگهداری قلیا قوی هستند، استفاده می‌شود. ترکیب‌های استفاده شده در ساخت این گونه ملات ضد اسید به شکلی طراحی شده که ساختار پلیمری آن پس از اتمام مراحل واکنش و سخت شدن به حالت پایدار رسیده و با خواص شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بالا ثابت باقی می‌ماند. این ملات چسبندگی بسیار خوبی بین کاشی، آجر ضد اسید و بتن و سایر سطوح ایجاد می‌نماید. این ملات در مقابل بسیاری از محیط‌های شیمیایی خورنده مقاوم است.