سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع پوشش محافظ کف ضد اسید جهت عایق بندی سالن ها

نظر

فروش انواع پوشش محافظ کف ضد اسید جهت عایق بندی سالن ها : این محصول پایه پلیمری بود و با حفظ خواص اپوکسی به صورت ضد اسیدی متناسب با کاربری مشخص شده و میزان اسیدیسیته مواد اسیدی محل اجرا فرآوری و تولید می گردد. یک پوشش دو جزئی بر پایه اپوکسی بدون حلال است. این محصول دارای تنوع رنگی، خاصیت روانی بالا ، زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و مقاوم در برابر طیف وسیعی از اسید ها است که به عنوان پوشش محافظ ضد اسید کف های بتنی ، در ضخامت های 2-4 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع پوشش محافظ کف ضد اسید جهت عایق بندی سالن ها

این محصول بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده ، به همراه سنگدانه ها و فیلرهای معدنی ویژه و رنگدانه  است . ترکیب مایع  سخت کننده  پلی آمینی آن (جزء B) با جزء رزینی رنگی ( جزء A ) موجب سخت شدن  پوشش اپوکسی و ایجاد یک پوشش رنگی محکم ، صیقلی ، یکنواخت و مقاوم در برابر مواد اسیدی می شود. از اپوکسی ضد اسید برای کف سازی آزمایشگاه، کف سازی صنایع غذایی، کفپوش داروسازی، کفپوش سالن تولید مواد اسیدی، برخی سردخانه ها و ... استفاده می گردد. پوشش های فلزی شدیداً تحت تأثیر عوامل خورنده محیط قرار میگیرند و آجرهای ضد مواد شیمیایی گران هستند و نصب آنها هزینه بر است. روکش های اپوکسی ضد اسید اگر درست فرموله شوند و به طور صحیح به کار روند هیچ یک از این معایب را نخواهند داشت . کفپوش اپوکسی کف و هاردنر مربوطه از سری محصولاتی است که بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول و هاردنر پلی آمینی تغییر شکل یافته تولید و ارائه می گردد. در این محصول از هیچ گونه حلال و رقیق کننده های غیر واکنش گرا استفاده نگردیده و همین امر موجب می گردد که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش به صورت ثابت و پایدار باقی بماند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش کف ضد اسید پوشش کف ضد اسید, انواع عایق های ضد خوردگی

ویژگی های کفپوش اپوکسی ضد اسید :

1- این نوع کفپوش دارای چسبندگی بسیار زیادی بر روی انواع سطوح مختلفی مانند سطوح فلزی ، بتنی ، سنگ و غیره دارد.

2- کاملا یکپارچه.

3- بدون هیچ گونه درز.

4- مقاومت شیمیایی بسیار بالا.

5- مقاومت سایشی و فشاری عالی.

6- عدم نفوذ پذیری.

7- مقاومت حرارتی بالا.

8- دارای مقاومت مکانیکی.

9- کفپوش اپوکسی ضد اسید ، حتی دارای مقاومت ضربه ای نیز می باشد.

با توجه به خصوصیات برجسته مکانیکی ، شیمیایی ، حرارتی و الکتریکی این محصول بهترین انتخاب برای پوشش سطوح صنعتی بوده و علاوه بر آن با توجه به امکان اجرای روکش به صورت یکپارچه و بدون درز و همچنین خصوصیات ضد میکروبی آن، می تواند به عنوان مناسب ترین پوشش بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.