سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری رطوبتی و آب بندی سطوح بتنی با بهترین محصولات

نظر

عایق کاری رطوبتی و آب بندی سطوح بتنی با بهترین محصولات : در مکان های مرطوب عایق کاری ضرورتی انکارناپذیر است. رطوبت بی شک عامل مؤثری در ایجاد مشکلات ساختمانی به حساب می آید و بی توجهی به آن آسیب های بسیاری را ایجاد می کند. بنابراین عمده هدف از عایق کاری جلوگیری از نفوذ زطوبت و در پی آن ممانعت از پوسیدگی مصالح به کار رفته در ساختمان است. سقف ها و دیواره های ساختمان بیش از سایر قسمت های بنا نیاز به پوشش ضد رطوبتی دارند. عایق ها انواع مختلفی دارند. در گذشته بیشتر از روش قیر و گونی مستعمل بوده است. در این روش همانطور که از نامش پیداست از گونی در ابعاد مختلف و قیر برای پوشش سقف ها استفاده می شد. پس از پیشرفت های علمی در زمینه ساختمان سازی ایزوگام روی کار آمد. این محصول عایق آمادة ضد نم و رطوبت از و از فراورده های نفتی محسوب می گردد.

عایق کاری رطوبتی و آب بندی سطوح بتنی با بهترین محصولات

عایق بتن محصولی است که از جایگیری بتن بین دو لایه مواد عایق حاصل می شود. این نوع پوشش را می توان عایق رطوبتی پایه سیمانی نام نهاد. چرا که ترکیب آن بر پایه جز سیمانی اصلاح شده و  رزین های آکریلیک است. عایق بتن مزیت های بسیاری نسبت به سایر عایق های قدیمی دارد که مهم ترین آنها اجرای سریع، آسان و بدون خطر است. فراورده ی دیگری که در کنار عایق بتن این روزها مورد توجه قرار گرفته است عایق رطوبتی نانوبتن می باشد. در حقیقت این محصول حاصل درهم آمیختن نانو و بتن است. افزودنی عویق بتن، پلیمرهای نانو می باشد. به عبارت دیگر نانو عایق رطوبتی اصالتاً مجموعه ای از رزین های پلیمری در حد نانو است که با اعمال بی واسطه بر روی بتن، منافذ آن را مسدود می کند و محصولی جامع ارائه می گردد. این محصول ساخته شده بر پایه رزین های اکریلیک با فناوری نانو می باشد. این ماده قابل استفاده به صورت خالص و یا ترکیب در ملات است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی بتن عایق رطوبتی بتن, بهترین عایق رطوبتی سطوح بتنی

به عنوان جایگزین ایزوگام و هر محصول آب بندی کننده دیگر می توان از آن استفاده نمود. این محلول بر خلاف دیگر محصولات آب بندی کاملاً با اجزای سطح زیرین پیوستگی ایجاد می نماید و بخشی از سطح اولیه خواهد شد. در موارد استفاده در نماهای خارجی خاصیت آنتی استاتیک موجود در این رزین موجب عدم جذب گرد و خاک بر روی نما می شود.

روش مصرف عایق رطوبتی بتن :

در هنگام اجرای عایق رطوبتی بتن ابتدا می بایست هر گونه آلودگی ،چربی ،روغن و یا پوسته شدگی ها و نقاط سست و لق را از روی سطح زدوده و سپس آن را با آب به خوبی شستشو دهید. درز و ترک ها و شکستگی های موجود را با ملات ترمیمی مناسب ترجیحا" ترک های درشت با عایق با ترکیب سیمان سفید و ترک های ریز پر نمائید .سپس محصول عایق رطوبتی بتن را با غلتک ، قلم مو و یا به صورت اسپری بر سطح اعمال نمائید. (هم زدن عایق رطوبتی بتن توسط همزن برقی و یا دستی قبل از اجرا به پوشش دهی بهتر آن منجر خواهد شد.) میزان مصرف عایق رطوبتی بتن با توجه به زبری و نرمی سطح در حدود 500 الی 1000 گرم در متر مربع بوده که می بایست حداقل در سه لایه و به فاصله زمانی 3 ساعت انجام پذیرد .