سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای انواع چسب ماستیک پلی یورتان در صنعت ساخت و ساز

نظر

اجرای انواع چسب ماستیک پلی یورتان در صنعت ساخت و ساز : چسب های پلی اورتان نه تنها دارای مزایای غیر سمی، بدون آلودگی و آسان برای استفاده هستند، بلکه دارای مزایایی هستند که نمی توان دیگر چسب ها را با آنها قیاس نمود، یعنی مقاومت در برابر دمای بسیار بالا، مقاومت در برابر حلال، مقاومت در برابر پیری، مقاومت به بافت و مقاومت به باکتری . این موارد بیان شده نقش مهمی در کاربرد چسب های پلی اورتان در مصالح ساختمانی دارد. چسب های پلی اورتان به طور گسترده ای در مواد PVC، تولید ساندویچ پانل و ساخت پوشش های ضد آب استفاده می شود.

اجرای انواع چسب ماستیک پلی یورتان در صنعت ساخت و ساز

چسب پلی یورتان و چسب پلی اورتان سوسیسی به چسبی گفته می شود که پلیمری از واحد های زنجیره آلی تشکیل شده است و از یک ماده تک جزئی ساخته نشده است‌.  این زنجیره های الی به اورتان ها و یا کار بامات ها متصل می شود و از دسته چسب نسوز هستند. از چسب های پلی یورتان در صنایع مختلف تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های پلی یورتان در برابر حرارت آب نمی شوند و مقاوم می باشند. چسب های پلی یورتان  و پلی اورتان سوسیسی  به چند دین صورت جامد، انعطاف پذیر، انعطاف ناپذیر و نسبتا جامد و… وجود دارد و حالت خود را از دست نمی دهند. از چسب های پلی یورتان برای چسباندن انواع وسایل متخلخل و غیر متخلخل  مانند: چوب، چرم، لاستیک، شیشه، کاشی، اپوکسی، بتن ها، اجر و… استفاده می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد انواع ماستیک پلی یورتان :  

  • اتصالات بین مواد مختلف ساختمانی.
  • اتصالات متحرک در کف ساختمان ها.
  • در مکان هایی مانند پیاده رو و مکان های رفت و امد.
  • اتصال و چسباندن مجاری تهویه ، جوی های آب ، فواره ها و لبه های استخر.
  • اتصالات بین صفحات بتنی پیش ساخته.

چسب پلی اورتان برای ساخت و ساز چسب پلی اورتان برای ساخت و ساز, عایق درزبندی چسبی در کرج

 این چسب ها به دلیل خواصی که دارند هم در محیط های خارجی و فضای باز قابل استفاده هستند و هم در محیط های داخلی و داخل منزل کار برد دارند و استفاده می شوند. به دلیل دوام بالایی  که دارند، جزو پر مصرف ترین چسب ها  هستند. این چسب ها ضد رطوبت و آب هستند و برای اینکه بتوانید از این چسب ها استفاده کنید نیاز به رطوبت دارند؛ در واقع برای چسبندگی بهتر این چسب ها سطح آن محیط را ابتدا مرطوب می کنیم تا سرعت چسبندگی افزایش یابد. چسب های پلی یورتان در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده و می توانند تا دمای 100درجه سانتی گراد، مقاومت خود را حفظ کنند و خاصیت خود را از  دست ندهند. چسب پلی یورتان و پلی اورتان بسیار انعطاف پذیر می باشند و همچنین در برابر مواد شیمیایی و اسید و بازی خاصیت خود را از دست نمی دهند و مقاوم هستند.