سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق محافظ ایزوگام در آب بندی پشت بام و تراس ها

نظر

کاربرد عایق محافظ ایزوگام در آب بندی پشت بام و تراس ها : ایزوگام به عنوان نوعی عایق رطوبتی شناخته می شود که از مواد نفتی تهیه می شود. عایقی قابل انعطاف و بسیار محکم که به آسانی بر روی انواع سطوح اجرا و نصب می شود. محبوبیت این عایق رطوبتی به دلیل عمر مفید زیاد، قیمت ارزان آن و همین طور نصب راحت در میان مردم و مصرف کنندگان روز به روز افزایش پیدا می کند. با کیفیت ترین و بهترین ایزوگام دوام بسیار بالایی حتی تا پانزده سال دارد و به خوبی مانع نشت آب به لایه های زیرین انواع سطوح می شود. البته در این میان، نصب ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی مدرن و صنعتی نیز باید توسط تیم متخصص و متبحری انجام شود که مهارت خوبی در این زمینه داشته باشند.

کاربرد عایق محافظ ایزوگام در آب بندی پشت بام و تراس ها

حفاظ ایزوگام بام یکی دیگر از انواع عایق رطوبتی تولیدی این شرکت می باشد که دارای پروانه استاندارد بوده و با خصوصیات منحصر به فرد و فرمولاسیون جدید و انحصاری توسط واحد تحقیق و توسعه (R&D) به ثبت رسیده است. استفاده از قیرهای پلیمری مختلف و ترکیب آنها با افزودنی های بهبود دهنده و فیلرهای مخصوص که بر روی بسترهای پلی استر و الیاف شیشه اشباع می گردد سبب ایجاد خواص استثنایی و ویژگی های بی نظیر این محصول گردیده و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را برای آن به ارمغان آورده است. حفاظ بام نانو به دلیل ساختار پلیمری دارای خاصیت انعطاف پذیری، مقاومت کششی، چسبندگی و تحمل تنش دمایی بسیار مناسبی است و کاربرد آن در پروژه های صنعتی و انبوه سازی به علت ماندگاری طولانی روزافزون شده است. حفاظ بام نانویی به صورت دو لایه در انواع فویلدار و پودری تولید و عرضه می گردد. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصولات عایق بام با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق محافظ ایزوگام عایق محافظ ایزوگام, اجرای پوشش لایه محافظ روی ایزوگام

پشت بام ها و روف گاردن ها به دلیل اینکه بیشتر در معرض رطوبت و نم قرار دارند، می توان از آنها به عنوان نمونه بازر فضاهای تر ساختمان یاد کرد. کف آشپزخانه ها به دلیل اینکه بیشتر در معرض چربی ها هستند، مورد شست و شوی زیادی قرار گرفته و خود فضای تر ساختمان محسوب می شود. از دیگر مواردی که برای این موضوع می توان نام برد حمام، دست شویی، کف ساختمان ها، دیوار ها، سقف، بالکن، کف پارکینگ های طبقات منفی می باشد. فضاهای تر تنها به موارد مسکونی و خانه ها محدود نمی شوند و می توانند هر سازه ای که با آب و رطوبت سر و کار دارند را مربوط شوند. به طور مثال استخرها و حوض های کوچک و بزرگ می توانند شامل چنین مواردی شوند که نیازمند مراقبت و آب بندی شدیدا مهمی دارند. فضاهای تر به کار رفته در هر محیطی، چه مسکونی و چه غیر مسکونی به دلیل حساسیت بالا، باید بیشتر مورد توجه و مراقبت قرار بگیرند، زیرا بی توجه در این موارد باعث هدر رفت هزینه های اجرایی و تخریب سازه ها خواهد شد. یکی از راه ها و روش های جلوگیری کردن از بروز چنین مشکلاتی انجام پروسه عایق های رطوبتی می باشد که سازه ها را از رطوبت در امان نگه خواهد داشت.