سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی فوم اسپری عایق پلی یورتان سلول باز در انواع صنایع

نظر

کارایی فوم اسپری عایق پلی یورتان سلول باز در انواع صنایع : فوم اسپری پلی یورتان سلولی بسته به ساختار سلولی و محتوای سلول، محصول متفاوتی خواهد بود که نوع سلول باز و سلول بسته بودن نیز بر همین اساس شکل می گیرد و تفاوت های عمده ای در عملکرد محصول و برنامه های کاربردی آن خواهد داشت. عایق پلی یورتان سلول بسته دارای بیش از 90 درصد سلول های بسته در ساختار خود می باشد. و عایق پلی یورتان سلول باز در ساختار خود کمتر از 20 درصد سلول بسته دارد. البته ممکن است نسبت ها کمتر و یا بیشتر شود و تعریف ارائه داده شده در اروپا شکل گرفته است و قطعیتی ندارد.

کارایی فوم اسپری عایق پلی یورتان سلول باز در انواع صنایع

تولید کننده عایق پلی یورتان چه از نوع سلول بسته و چه از نوع سلول باز آن موظف است که مشتریان خود را در استفاده از این محصول به درستی راهنمایی کند و آن ها را از خواص و ویژگی های محصول مطلع کند تا ساخت و ساز و کاربرد درستی از محصولات بشود. عایق پلی یورتان در هر دو نوع سلول باز و سلول بسته خود از یک نوع پوشش استفاده می کند و در نتیجه عملکرد های هر یک نباید در حد تئوری باقی بماند و به آن تکیه کرد، بلکبه به درستی باید مورد بررسی و آزمایش های استاندارد قرار بگیرد. از این رو تقریبا از نوامبر سال 2014 همه عایق های اسپری پلی یورتان دارای علامت CE می باشد که به نوعی نشان دهنده استاندارد آن است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلی یورتان سلول باز عایق پلی یورتان سلول باز, انواع عایق پلی یورتان

برخی از ویژگی‌های فوم با ساختار سلولی باز :

  • این فوم ترکیبات آلی فرار یا گازهای ازن را شامل نمی‌شود.
  • گزینه بسیار خوبی برای عایق صداست.
  • این فوم ذرات بسیار ریز و حل شدنی تولید می کند که قابل صرف نظر است.
  • این فوم گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که دارای آلرژی هستند و عاری از مواد آلرژی زا است.
  • این فوم ضد قارچ است.
  • این فوم عایق بسیار خوبی برای موارد مختلف به شمار می‌آید.
  • این فوم به دلیل دوام بالا دچار شکستگی، چروک و تغییر اندازه نمی شود.
  • این فوم می‌تواند تا 100 برابر بزرگتر شود و گسترش یابد.

فوم پلی اورتان یکی از رایج‌ترین فوم‌ها با ساختار سلولی باز به شمار می ‌رود. این فوم به طور گسترده در عایق‌بندی صدا و جذب شوک که در صنایع و مواد مختلف از قبیل مبلمان، کوسن صندلی، بسته ‌بندی‌ های پزشکی و الکترونیکی، تجهیزات برقی و بسیاری صنایع دیگر به کار می‌رود. به ‌دلیل مقاومت در برابر اکسیژن و موارد دیگر، فوم با ساختار سلولی باز گزینه بسیار خوبی برای عایق‌ها به شمار می‌رود. شما ممکن است از محصولاتی که از فوم پلی اورتان ساخته شده بسیار متعجب و شگفت زده شوید؛ در واقع فوم پلی اورتان دارای 2 نوع فوم با ساختار سلولی باز و فوم با ساختار سلولی بسته است.