سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب عایق کاری نمای ساختمان در کرج تهران

نظر

پخش و توزیع چسب عایق کاری نمای ساختمان در کرج تهران : چسب عایق کاری نمای ساختمان عبارت است از موادی که بتواند جلوی اب را بگیرد و در صورت خوردن آب به سطح ان را از خود دفع کند. بسیار پیش می آید که نمای ساختمان جدا از اینکه نوساز باشد یا قدیمی ساز، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کند و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب دیده و اگر مدت زیادی از این قضیه بگذرد رنگ دیوار و حتی وسایلی که در داخل منزل با دیوار تماس دارند را با آسیب روبرو می کند. البته در نماهای شیشه ای و کامپوزیت شاهد ورود مستقیم آب باران به داخل ساختمان می باشیم که بسیار آزار دهنده است.

پخش و توزیع چسب عایق کاری نمای ساختمان در کرج تهران

جدا از این اسیدی بودن آب باران در شهرهایی مانند تهران آسیب هایی جدی ای را به نماهای سنگی ، آجری و سیمانی وارد می کند که می توان با عایق کاری و آبگریز کردن نمای ساختمان، از این آسیب ها جلوگیری کرد. آب بندی نمای ساختمان و درز بندی نما و آب بندی و زهکشی ساختمانی بدون نیاز به داربست (خدمات راپل ،کار با طناب) توسط تیم مجرب مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با کادری مجرب و دوره دیده تحت نظارت کارشناسان خبره به بهترین نحو  انجام می پذیرد. آب بندی و درزبندی نمای ساختمان آسیب های ناشی از فرسایش به وسیله آب و هوا را بر روی ساختمان به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد که باعث طول عمر مصالح و همچنین کاهش هزینه های شست و شو و نگهداری از ساختمان می شود. آب بندی و درزبندی ساختمان به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می رود که از هدر رفتن دمای داخل و نفوذ هوای خارج به فضای داخل نیز جلوگیری می کند. آب بندی و پر کردن درزهای ساختمان برای سازه های قدیمی و نوساز ضروری می باشد و نقشی اساسی در بهینه سازی مصرف سوخت دارد.

چسب عایق کاری نمای ساختمان چسب عایق کاری نمای ساختمان, انواع چسب نانو آب بندی

در بسیاری از موارد آب از نمای خارجی ساختمان که از جنس سنگ یا سیمان و یا آجر است ، به داخل ساختمان نفوذ می کند.در نماهای سنگی مخصوصا سنگ تراورتن و یا مرمریت که درصد جذب آب بالایی دارند در هنگام بارندگی و جذب آب باران آن را به سمت داخل هدایت می کنند و موجب نم و رطوبت بر روی دیوارها می شود.بهترین راهکار برای آب بندی نمای ساختمان در این موارد استفاده از نانو ضد آب بر روی سنگ نما است. آب بندی نمای ساختمان امروزه توسط تکنولوژی نانو دچار تحولی عظیم و بهبود بسیاری شده است. پوشش نانو بهترین راه حل برای محافظت از انواع سطوح به کار رفته در فضای خارج و داخل ساختمان به شمار می رود. این پوشش با ایجاد لایه ی بسیار نازک چند نانومتری و نامرئی سطح را در برابر بسیاری از عوامل مقاوم می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.