سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های رطوبتی پلی یورتان پوشش سطوح مختلف

نظر

بهترین عایق های رطوبتی پلی یورتان پوشش سطوح مختلف : عایق رطوبتی پلی یورتان ایزوسیانات و پلی ال به عنوان مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول می باشند. این عایق رطوبتی ماده ای شیمیایی و به صورت فوم است که در زمان اولیه اجرا به کف تزریق می شود سپس بعد از گذشت چند دقیقه به ماده ای سفت و سخت تبدیل خواهد شد. این محصول به دلیل مایع بودن در ابتدای کار با تزریق آن به تمامی نقاط نفوذ کرده و تمامی نقاط را به خوبی عایق بندی خواهد کرد. وزن کمی دارد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و همینطور نفوذ ناپذیر می باشد.

بهترین عایق های رطوبتی پلی یورتان پوشش سطوح مختلف

عایق رطوبتی در واقع یک عایق و جذب کننده رطوبت است. وجود رطوبت با گذر زمان به مرور نواحی مختلف سازه را فرسوده می کند و به آن آسیب می رساند.به همین منظور  برای آب بندی کردن سازه از عایق رطوبتی استفاده می کنند. از عایق رطوبتی می توان در تمامی نواحی که رطوبت به آنجا نفوذ می کند استفاده کرد. این محصول با برخورداری از ضریب بالای مقاومت مکانیکی، فیزیکی، و حرارتی و شیمیایی نقایص پوشش های پلی یورتان را برطرف کرده و با به کارگیری تکنولوژی برتر ساخت منجر به تولید پلیمرهایی مستحکم، انعطاف پذیر با سرعت گیرش و مقاومت بالا شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد کاربرد عایق رطوبتی پلی یورتان :

  • پوشش پشت بام، سقف و شیروانی های ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و سوله های صنعتی.
  • پوشش میانی جهت سالن های ورزشی.
  • عایق کاری منابع آب، سوله و سردخانه صنعتی.
  • عایق کاری لوله های فاضلاب ، مخازن و تصفیه خانه آبهای زائد.
  • پوشش آب نما های شهری.
  • عایق کاری تمام سطوح (افقی و عمودی) آشپزخانه های صنعتی.
  • پوشش و عایق بندی استخر ها ، حمام ها، سونا و سرویس های بهداشتی.
  • عایق کاری سدها.

عایق های رطوبتی پلی یورتان عایق های رطوبتی پلی یورتان, انواع عایق نانو در سازه

عایق رطوبتی پلی یوریان از جمله پیشرفته ترین پلیمر های توسعه یافته بوده و به عنوان پوششی مدرن محسوب می گردد. پلی یوریا یک نوع الاستومر است که ساختار آن بر پایه واکنش گرما زا بین دی یا پلی ایزوسیانات با ترکیبات حاوی هیدروژن فعال همچون آمین ها می باشد. عایق پلی یوریا به عنوان بهترین نوع عایق، پوشش و کفپوش حال حاضر است. از جمله مواردی است که پلی یوریا را از سایر مواد متمایز می سازد. این پوشش اتو کاتالیست به دلیل واکنش دهی سریعش، با رطوبت یا سطوح وارد واکنش نشده و بر روی سطوح سرد یا مرطوب فلزی، بتنی، چوبی، فوم پلی یورتان و...... قابل اعمال می باشد.