سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی بهترین عایق ضد آب کننده برای استخر ها در مهرویلا

نظر

نمایندگی بهترین عایق ضد آب کننده برای استخر ها در مهرویلا : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌ اجرا می ‌باشد.

نمایندگی بهترین عایق ضد آب کننده برای استخر ها در مهرویلا

چسب آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون، عایق رطوبتی، آب بندی و مقاوم سازی مخازن، استخرها، سونا و جکوزی، پشت بام، سرویس های بهداشتی، آبنما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سقف های سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و .. )، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک و تمامی سازه ها می باشد.. چسب آب بند کننده استخر مقاوم در برابر آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی می باشد. چسب آب بند کننده استخر بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی استفاده می گردد. استفاده چسب آب بند کننده استخر در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه می گردد. چسب آب بند کننده استخر باعث بالا رفتن سرعت عملیات، سبُک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری..) سازه خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد آب برای استخر عایق ضد آب برای استخر, انواع عایق های نانو استخری

در طول زمستان ، استفاده کمتر از استخر به همراه درجه حرارت پایین شرایط نامناسبی را برای آب استخر ایجاد می کند. خوشبختانه، بسیاری از جلبک ها برای رشد، نیاز زیادی به گرما دارند، بنابراین در زمستان با مشکلات کمتری برای بستن خزه و جلبک در استخر مواجه خواهیم بود. با این حال، باید نسبت به آب بند کردن استخر مراقبت لازم را به عمل آوریم. آب بندی توسط عایق نانو استخر میتواند از کل سازه در مقابل نشتی آب جلوگیری نماید. عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمانکاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر استفاده نمود. روش آب بندی استخر توسط عایق نانو بسیار اقتصادی و آسان می باشد و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی استخر مورد استفاده قرار می گیرد. جهت رنگ آمیزی استخر و ایزولاسیون همزمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری پایه اکریلیک استفاده نمود. که علاوه بر ایجاد لایه دکوراتیو رنگ استخر می توان از عایق بندی استخر اطمینان حاصل نمود.