سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق امولسیون قیر پلیمری جهت فونداسیون ساختمان ها

نظر

کاربرد عایق امولسیون قیر پلیمری جهت فونداسیون ساختمان ها : یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به ساز ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایق کاری رطوبتی می باشد . در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداولترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایق های پیش ساخته داده است . اما با پیشرفت علوم ونیز گرانی مواد نفتی و قیر در بعضی مواقع عایق های پیش یاخته نیز مقرون به صرفه نبوده و مهندسان را به آن داشت تا از مواد شیمیایی جهت عایق بندی سازه استفاده کنند که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت و کارایی بتواند با سایر عایق ها رقابت کند.

کاربرد عایق امولسیون قیر پلیمری جهت فونداسیون ساختمان ها

امولسیون آببند کننده بر پایه قیر بیتومن رابر محصول ی است تک جزئی با قدرت چسبندگی بالا به سطوح بتنی و فلزی و خاصیت الاستیسیته فوق العاده تا 1000 درصد پس از اجرای محصول بر روی سطوح یک لایه چسبنده و آب گریز تشکیل می شود . پرایمر قیری در برابر ضربات وارده بسیار مقاوم است و یک سد در برابر ورود نم و رطوبت تشکیل می دهد. عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرن ها پیش ساخته شده از قیر همچنان بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیون های ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند.

 قیر پلیمری جهت فونداسیون قیر پلیمری جهت فونداسیون, عایق امولسیونی قیری ساختمان

کاربردهای عایق قیر امولسیونی :

  • محافظت از بتن ها و دیوارهای مدفون در خاک جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه.
  • عایق کاری دیوارها، سقف ها، استخرها و مخازن آب.
  • پوشش دهی لوله های سیمانی یا فلزی.
  • ایجاد لایه محافظ در برابر بخار.
  • استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط با ماسه مناسب.

این عایق محصول تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا به عنوان عایق بر روی سطوح مختلف بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی به کار می رود و مقاومت قابل ملاحظه ای در برابر پارامترهای محیطی از خود نشان می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.