سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای پرایمر عایق رطوبتی در سطوح جهت زیرسازی

نظر

روش اجرای پرایمر عایق رطوبتی در سطوح جهت زیرسازی : پرایمر یک عایق رطوبتی است که برای عایق نمودن سطوح گچ برگ، سمنت برد سازه های بتنی دیوارهای سرویس بهداشتی و آشپزخانه ها به کار برده می شود و نیز برای زیر سازی جهت اجرای رنگ های پایه آب و نماهای دکوراتیو به کار برده می شود به دلیل قابلیت نفوذ پذیری بالا بر روی سطح و به دلیل پلیمری بودن چسبندگی بالا به رنگ و یا چسب کاشی که بر روی آن اجرا می شود دارد این محصول ضد کپک و ضد قارچ می باشد و بر خلاف سیلرها در دراز مدت پوسته نمی شود. در واقع پرایمر یک نوع ترکیب قیری محلول در آب (ایزوپاستا) یا حلال (ایزوفوندو) می باشد که جهت پوشش سطوح و یا زیر سازی سطح جهت نصب عایق پیش ساخته ایزوگام مورد استفاده واقع می شود.

روش اجرای پرایمر عایق رطوبتی در سطوح جهت زیرسازی 

نصب عایق پیش ساخته بر روی سطوحی که سیقلی نیستند و یا دارای نرمه های گرد و غبار می باشند از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود.جهت آماده سازی سطح به منظور عایق کاری میتوان از پرایمرها کمک گرفت. همچنین با توجه به شکل عرضه این محصول که به صورت خمیری و یا مایع می باشد. امکان پوشش دهی سطوح غیر قابل دسترسی نیز با پرایمرها ممکن می گردد. این عایق رطوبتی با دوبار اجرا روی هر سطح ، سطوح اجرا شده را کاملا در مقابل رطوبت عایق می کند. اجرای این عایق به هیچ عنوان نیاز به تخصص خاصی ندارد و توسط هر فردی به سادگی قابل اجرا است.  اجرای عایق رطوبتی شفاف ما به صورت پاششی ، اجرای با قلم مو و غلتک و بصورت اختلاط با مواد دیگر آب پایه امکان پذیر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای استفاده از امولسیون پرایمر :

1- فاقد آلودگی و سازگار با محیط زیست
2- کاربرد بسیار ساده و آسان
3- بدون خطر آتش‌سوزی
4- چسبندگی خوب نسبت به سطوح مختلف فلزی، چوبی، بتنی و...
پرایمرهای رطوبتی سطوح پرایمرهای رطوبتی سطوح, انواع عایق رطوبتی

با توجه به آلودگی محیط و خاک منطقه و فرو رفتگی و برآمدگی سطح متغیر است با این حال هر کیلوگرم از ماده فوق سطح حدود 2 تا 3 مترمربع را پوشش می‌دهد. طریقه مصرف این عایق رطوبتی به این صورت است که سطح مورد نظر را کاملاً تمیز نموده سپس 10 تا 15 درصد آب به عایق امولسیون (پرایمر) اضافه نمایید و خوب به هم بزنید تا مخلوط همگنی به دست آید. سپس این دوغاب را در سطح یا داخل شیارها بکشید.