سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام با ماستیک های

نظر

خدمات عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام با ماستیک های آب بندی : اجرای آب بندی سرویس بهداشتی حمام و توالت و تعمیرات آب بندی و بندکشی کف سرامیک و کاشی حمام و توالت و آشپزخانه و بندکشی کاشی و سرامیک استخر سونا و جکوزی با ملات آب بندی در تهران و کرج و همچنین اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق کاری کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به آب بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه آب بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان می شود.

خدمات عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام با ماستیک های آب بندی

برای جلوگیری از نشت آب از سرویس بهداشتی و آشپزخانه ابتدا بایستی عواملی که باعث بهم خوردن آب بندی توالت و حمام میشود را شناسایی کرد و درصورتی که ساختمان در حال ساخت است میتوان با توجه و دقت به نکات فنی از بروز نشت در هنگام بهره برداری از ساختمان جلوگیری نمود و یا حداقل در زمان نشت آب مشکل را تشخیص داده و توسط عوامل فنی حل نمود و از مشکلات بعدی ساختمان و ساکنان جلوگیری بعمل آورد. آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی ، دستشویی ، توالت ، حمام و یا استخر ها و حوض ها بسته به این که مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها از چه جنسی باشد، اشکالات و تبعات ویژه خود را خواهد داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک آب بندی سرویس ماستیک آب بندی سرویس, انواع چسب درزبندی کاشی

ماستیک ، یک چسب ساختمانی با کیفیت است که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف ، درز انبساطی بتن ، آسفالت و... استفاده می شود. از ویژگی های چسب ماستیک می توان به چسبندگی زیاد ، ضد آب بودن ، مقاومت در برابر تغییر شکل و دوام و طول عمر مناسب آن اشاره کرد. لذا یک روش دیگر جهت آب بندی سرویس بهداشتی ، استفاده از چسب بندکشی ماستیک است که در انواع مختلف نظیر پلی یورتان ، پلی سولفاید ، قیری ، سیلیکونی و... عرضه می‎ شود.  البته قوی ترین و پر کابرد ترین نوع ماستیک‎ ها ، پلی یورتان است. ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند. این نوع از ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی در برابر اشعه UV، به سرعت نیز خشک می شود. اما روش اجرای آب بندی با چسب ماستیک به این صورت است که ابتدا محل بندکشی از هرگونه آلودگی و چربی پاک می گردد. سپس چسب در داخل فشنگی قرار می گیرد و با استفاده از فشار دست، به صورت یکنواخت بر روی محل درزها کشیده می شود. در انتها نیز با استفاده از محلول آب و مقداری مایع ظرفشویی، سطح چسب ، صاف و یک دست می گردد.