سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ضدزنگ پایه قیر پوششی محافظ سطوح بتنی و فلزی

نظر

خرید ضدزنگ پایه قیر پوششی محافظ سطوح بتنی و فلزی : ماده یک جزئی بر پایه ترکیبی از قیر و افزودنی های دیگر و فیلرهای معدنی ، پس از خشک شدن چسبندگی خوبی به سطح لوله های آزبست ، بتنی وفلزی پیدا می کند. پرایمرهای قیری به عنوان اولین مرحله از اجرای پوشش ها بر روی سطوح می باشند که پایه رزینی داشته و اکثراً به داخل سطوح بتنی نفوذ می کنند. پرایمرها بستری مناسب برای چسبندگی لایه های دیگر با سطوح بتنی و یا سیمانی زیر کار ایجاد می کنند.

خرید ضدزنگ پایه قیر پوششی محافظ سطوح بتنی و فلزی

به دلیل نفوذ این مواد داخل بتن و نیز میزان مصرف کم آنها نمی توان ضخامتی برای آنها در نظر گرفت. پرایمرها نه خاصیت آب بند کردن سطوح بتنی را دارند و نه از مقاومت های شیمیایی برخوردار می‌باشند. در صورتی که از آنها به صورت تنها استفاده شود فقط می توانند از ایجاد گرد و غبار در سالن هایی که کف بتنی دارند، جلوگیری نمایند. پرایمرها را می توان با استفاده از قلم مو و غلتک بر روی سطوح بتنی اجرا نمود. ذکر این نکته ضروری است که رزین های مورد استفاده برای پرایمرها باید رقیق باشد.

از کاربردهای متنوع این محصول به موارد زیر اشاره کرد :

  ? استفاده به عنوان ضد زنگ اسکلت ساختمانی ، تاسیسات صنعتی.

  ? پوشش بشکه فلزی نظیر قیر صادراتی بشکه ای که در حال حاضر با ترکیب قیر و نفت پوشش داده شده و دارای مخاطرات فراوان زیست محیطی ، مالی ، ایمنی می باشد.

  ? پوشش مخازن ذخیره ، لوله و اتصالات فلزی (با مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتیگراد).

  ? پوشش سقف فلزی سوله و انبارها که در اثر مرور دچار زنگ زدگی و خوردگی سطحی شده و تعویض آن اقتصادی نبوده نیاز به ترمیم دارد.در حالت خوردگی کم ، نیازی به زدودن خوردگی روی فلز هم نیست.

ضدزنگ پایه قیر ضدزنگ پایه قیر, انواع پوشش قیری ضد خوردگی

خواص مزایا عایق های ضد زنگ قیری :

  1. مایع با دو خاصیت ضد زنگ و ضد رطوبت .
  2. مقاوم در برابر عوامل جوی و شیمیایی بوده .
  3. پوششی مقاوم برای فلزات و سطوح مختلف ساختمان تشکیل می دهد .
  4. خیلی سریع خشک می شود .

در واقع پوشش های قیری ضد زنگ رنگ های قیری که به صورت غلیظ شده قیر وقیر زغالی است بسیار مفید هستند و حداقل در سه لایه به کار می روند . به طور کلی این رنگ ها برای حفاظت قطعاتی که در معرض تابش نور خورشید قرار دارند مناسب نیستند و روی سطح آنها غالبا ترک خوردگی هایی ظاهر می شود. این اشکال را می توان با استفاده از یک لایه رویه از مواد قیری آلومینویم دار کاهش داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.