سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های رطوبتی قیری جهت پوشش سازه های در جوار آب

نظر

اجرای عایق های رطوبتی قیری جهت پوشش سازه های در جوار آب : عایق رطوبت قیری مایع غلیظ رنگ قهوه ای تیره با غلظت کم و متشکل شده از دانه های قیری که بعد از خشک شدن به رنگ مشکی می شود و می توان با غلتک و اسپری و قلم مو بر روی سطوح اعمال کرد. عایق قیری حلالی، عایق رطوبتی قیری را جایگزین  عایق امولسیونی، عایق جایگزین ایزوگام قیر نیز می توان استفاده کرد و تنها تفاوت آنها در نوع حلالی که استفاده می شود هست.

اجرای عایق های رطوبتی قیری جهت پوشش سازه های در جوار آب

عایق رطوبتی قیری ایزو پلیمر قیر 70/60 بهینه شده با پلیمر SBS است که با چسبندگی و خاصیت ارتجاعی زیاد یکی از بهترین مواد موجود برای عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی می باشد. این محصول با ماندگاری طولانی یک فیلم لاستیک مانند یکپارچه بر روی سطح مورد نظر ایجاد میکند و مانع از نفوذ آب، رطوبت و بخارات به سطح می گردد. عایق رطوبتی قیری ایزو پلیمر با دارا بودن ویژگی هایی چون چسبندگی بسیار زیاد به اغلب مصالح ساختمانی ، پایداری در برابر عوامل جوی و عمر مفید طولانی انعطاف پذیری و کشسانی بسیار زیاد جهت تحمل ترک های ساختمان ، قابلیت خود ترمیمی در برابر آسیب های فیزیکی جزئی ، مقاومت خوب نسبت به مواد اسیدی و قلیایی ، سولفات ها و کلراید ها ، قیمت مناسب و صرفه اقتصادی دارای کاربردهای متنوعی از جمله عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی نظیر کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات ، عایق کاری نواحی خیس و مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … ، ترمیم عایق های رطوبتی قدیمی مانند ایزوگام، قیرگونی و آسفالت ، عایق کاری و پوشش حفاظتی فونداسیون های بتنی ، پوشش حفاظتی کلیه سطوح فلزی در برابر اکسیداسیون و خوردگی ، پر کننده درز انبساط سازه های بتنی ، درزگیری و ترمیم آسفالت معابر و جاده ها می باشد.

عایق رطوبتی قیری عایق رطوبتی قیری, انواع عایق های قیر امولسیونی

مزایا و کاربرد عایق های قیری :

  • تک جزئی، سهولت در اجرا
  • خشک شدن سریع
  • قابل استفاده بر روی سطوح بتنی نسبتا مرطوب و مرطوب
  • چسبندگی عالی
  • با دوام و مقاوم در برابر اکثر مواد شیمیایی طبیعی موجود
  • برخورداری از خاصیت حفظ و نگهداری فوق العاده آب به منظور عمل آوری مخلوط بتن.

کاربردهای عایق قیری رطوبتی :

  1. مانع دائم مقابل آب و بخار
  2. ایجاد یک لایه مانع تبخیر پوسته نمگیر
  3. پوشش انواع سازه های بتنی
  4. سرویس های بهداشتی
  5. سازه های مدفون
  6. محافظ فلزات در برابر خوردگی.

عایق های رطوبتی مواد و مصالحی است برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ، در ساختمان . عایق رطوبتی قیری ، غشای نیمه انعطاف پذیر پیوسته ای است شامل لایه های متناوب نمد اشباع شده یا روکش شده ، یا منسوج ، با لایه های قیر ، و ممکن است با روی? سنگدان? معدنی ، مواد قیری یا سایر ورق ها روکش شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.