سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان با استفاده از متدهای جدید

نظر

عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان با استفاده از متدهای جدید : عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنک تر نگه داشت. عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند 35 تا 55 درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایق کاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری، نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایق کاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های درحال ساخت متفاوت می باشد.

عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان با استفاده از متدهای جدید

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت ساختمان و متدهای ساخت سریع خانه ها در کمترین مدت روش ها و متدهای جدیدی به وجود آمده اند. از جمله این روش ها می توان به ICF یا بلوک های سیمانی عایق و ساندویچ پانل ها اشاره کرد. از آن جا که درون این مصالح از عایق حرارتی استفاده شده است، دیگر نیاز به عایق کاری مجدد دیوارها نمی باشد. گفتنی است هریک از این روش های فوق برای شرایط خاصی مناسب هستند. به طور مثال، برای ساختمانی که ساخته شده است نمی توان از روش سوم جهت عایق کاری دیوارها بهره برد و باید از یکی از دو روش عایق کاری دیوار با استفاده از سازه و بدون استفاده از سازه استفاده کرد. البته پارامترهای اقتصادی نیز بر انتخاب عایق کاری ساختمان ها بی تاثیر نمی باشند. و توجه به نوع دیوار و نمای ساختمان در انتخاب عایق کاری از اهمیت زیادی برخوردار است. فاکتور مهم در انتخاب عایق ها، میزان مقاومت حرارتی آن هاست. هرقدر n مقاومت بالاتر باشد، عایق حرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی که به همراه دارد افزایش می یابد، پس به جای ضخامت عایق ها ،باید مقاومت حرارتی آن ها با هم مقایسه شوند. عایق های گوناگون با مقاومت های حرارتی برابر، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است.

عایق کاری حرارتی دیوار عایق کاری حرارتی دیوار, اجرای بهترین عایق حرارتی

عایق کاری جدارهای ساختمان متشکل از یک لایه عایق حرارتی و یه لایه نمای نهایی (نظیر گچ و یا سنگ و آجر نما) می باشد. روش های گوناگونی جهت عایقکاری ساختمان وجود دارد که می توان با توجه به شرایط هر ساختمان مناسبترین و اقتصادی ترین روش را انتخاب نمود. درحال حاضر تکنولوژی ساخت خانه های سریع و پیش ساخته در دنیا پیشرفت های شگرفی داشته است که ضمن اجرای یک ساختمان در کمترین زمان، عایقکاری مناسبی نیز دارند. از آن جمله می توان به روش های LSF، ICF و ساندویچ پنل (3D-Panel) اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.