سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی اصلی بهترین عایق های حرارتی پلیمری در گوهردشت

نظر

نمایندگی اصلی بهترین عایق های حرارتی پلیمری در گوهردشت : عایق های حرارتی مواد و مصالحی است که برای کاهش انتقال حرارت به کار می رود . میزان عایق بودن این مواد یا مصالح بستگی به ترکیب شیمیایی و یا ساختار فیزیکی آنها دارد. به طور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان ها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و حتی انتقال صدا در سطوح ساختمان، لوله ها، مخازن و کانال ها، از انواع عایق ها استفاده می گردد. استفاده از عایق ها علاوه بر تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان ها در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی، نفت، شیمیایی، خودروسازی، کشتی سازی، هواپیما سازی، نیروگاهی و داروسازی نیز کاربرد دارد.

نمایندگی اصلی بهترین عایق های حرارتی پلیمری در گوهردشت

سیر تکاملی عایق ها، مسیری طولانی را طی کرده است که از جمله آنها دوران گذار از عایق های معدنی مانند پشم شیشه و پشم سنگ بوده و هم اکنون به نسل جدیدی از عایق که به عایق های پلیمری موسوم می باشد، منتهی شده است. عایق های پلیمری دارای مزایای بسیاری از جمله سهولت نصب، انعطاف پذیری، سبک وزنی  و ... می باشند. عایق های حرارتی پلیمری ضریب انتقال حرارتی نزدیک به عایق های حرارتی معدنی دارند، البته عایق های نیز در این گروه قرار دارند که ضریب انتقال حرارت کمتر از 0.03 دارند و این امکان را فراهم می کنند تا بتوان ضخامت عایق حرارتی را کاهش داد. لازم به ذکر است که از دید نفوذ بخار آب و مخاطرات میعان، بخش اعظم عایق های حرارتی پلیمری عملکرد بهتری از عایق های حرارتی معدنی دارند و در اکثر موارد نیازی به کاربرد لایه بخاربند ندارند.

عایق حرارتی پلیمری عایق حرارتی پلیمری, انواع عایق های حرارتی در کرج

در عایق های حرارتی معدنی در موارد نیاز باید از یک روپوش مقاوم در برابر نفوذ بخارات بر روی عایق استفاده شود. نقطه ضعف اکثر عایق های پلیمری، تغییرات مشخصات حرارتی آن ها در زمان، مخاطرات مربوط به حریق و عملکرد ضعیف آن ها در زمینه صدابندی است. متاسفانه در سال های گذشته، تولید گرانول پلی استایرن منبسط (فاقد مواد افزودنی تاخیر انداز حریق) توسط پتروشیمی و امکان تولید محصولات عایق حرارتی با هزینه اندک با استفاده از این مواد باعث گردیده است که از این عایق در ساخت و ساز بسیار استفاده شود بدون اینکه بخ مخاطرات حریق توجه کافی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

در اجرای عایق کاری باید به موارد ذیل توجه داشت :

  1. جنس عایق و روکش آن باید با آنچه در مقررات ملی ساختمان ایران برای حفظ آن منطقه از ساختمان در برابر آتش مقرر شده هم مطابق باشد.
  2. استفاده از مواد و مصالح سوختی به عنوان عایق، روکش عایق و دیگر مواد کمکی مجاز نیست.
  3. برای لوله هایی که در معرض یخ زدن هستند، باید ضخامت عایق با کارشناسی دقیق انتخاب گردیده یا اینکه از روش های دیگری جز عایق کاری استفاده گردد.
  4. ضخامت عایق بر مبنای محاسبات مهندسی تعیین می گردد و توجه داشته باشید که همیشه ضخامت بیشتر عایق سبب کم شدن اتلاف حرارتی نمی گردد.