سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عایق رطوبتی ماستیک درزبندی و آب بندی انواع سطوح

نظر

خرید عایق رطوبتی ماستیک درزبندی و آب بندی انواع سطوح : این عایق ها بر پایه رزین هستند و به صورت اکریلاتی و استایرنی محلول در آب تولید می شوند. آنها در برابر مواد آهکی بسیار مقاوم هستند و می توان از آن در محل های مرطوب هم استفاده بهینه کرد. همچنین می توانید از این عایق برای آب بندی دودکش ها و درزهای کوچک، استفاده کنید. عایق های ماستیکی بدون نیاز به حرارت دادن قابلیت اجرا دارند. آب بندی و واترپروف کننده سطوح جایگزین ایزوگام ماستیک به عنوان عایقی جهت عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان، استخر، سونا، جکوزی، پشت بام، آبنما، چاله آسانسور، مخازن آب آشامیدنی، بلوک و ورق های سیمانی، آردواز، حوضچه پرورش ماهی، انواع سقف و گچ های تزئینی و ... کاربرد دارد.

خرید عایق رطوبتی ماستیک درزبندی و آب بندی انواع سطوح

عایق بندی فرآیندی است که باعث می شود یک شی یا سازه ضد آب شود. در این فرآیند ، مواد یا ساختار عایق تحت تأثیر آب باقی نمی ماند یا در شرایط مشخص شده در برابر نفوذ آب مقاومت می کند. چنین کاری ممکن است در محیط های مرطوب یا در اعماق مشخص شده استفاده شود. بعضی اوقات برای افزایش راحتی ساختمان با استفاده از رویه سطوحی مانند بالکن یا انبارهایی که تصور می شود در تماس با آب هستند ، استفاده می شود. این سوال که مواد ضد آب چیست باید متناسب با منطقه استفاده ارائه شود. عایق رطوبتی در ساختمان ها تشکیل یک مانع نفوذ ناپذیر در سطح پایه ها ، سقف ها ، دیوارها و سایر عناصر سازه ای برای جلوگیری از عبور آب از این سطوح است. سطوح ساختمان در برابر آب مقاوم بوده و گاه ضد آب هستند.
عایق رطوبتی ماستیکی عایق رطوبتی ماستیکی, انواع عایق های آب بندی سطوح

مزایا عایق های رطوبتی ماستیک :

  • مقاوم در برابر رطوبت ، مواد نفتی ، اسیدهای رقیق و گازهای شیمیایی.
  • مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و اشعه UV   خورشید.
  • قابلیت انعطاف پذیری و چسبندگی عالی به سطوح مختلف و فوم ها.
  • امکان استفاده در سطوح افقی ، شیبدار و عمودی.
  • بهداشتی ، فاقد خطرات شیمیایی و دوستدار محیط زیست.

به عبارت دیگر ، ضد آب بودن یک اقدام محافظتی است که باعث مقاومت در برابر آب سطحی یا جلوگیری از نفوذ ناخواسته مایعات تحت نیروهای خارجی دیگر مانند فشار هیدرواستاتیک و مویرگی می شود. این فرایندی است که امکان نصب یک سیستم مداوم با استفاده از غشاهای الاستیک و با دوام را فراهم می کند. این روشی است که در صنایع ساختمانی و طراحی به منظور کاهش تأثیر نفوذ مایع بر روی سیستم ها استفاده می شود. عایق رطوبتی ماستیک باعث افزایش دوام سطوح بتنی در ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.