سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات احیای سطوح آسفالتی خشک توسط فوگ سیل در کرج

نظر

خدمات احیای سطوح آسفالتی خشک توسط فوگ سیل در کرج : امروزه نگهداری و مدیریت راه ها و جاده ها یکی از مهمترین و بنیادی ترین اصول زیر بنایی کشورها است . کاهش هزینه ها و اقدامات کاهش دهنده زمان ترمیم راه ها از جمله نکاتی است که با استفاده از آسفالت های حفاظتی تحقق می یابد یکی از انواع روش های پیشگیرانه و اصلاحی برای نگهداری و روسازی راه ها فوگ سیل می باشد. فوگ سیل پخش قیر امولسیونی رقیق است بدون استفاده از پوشش سنگدانه ای و مصالح که به منظور احیاء سطوح آسفالتی صورت می گیرد فوگ سیل اساسا برای افزایش چسبندگی در سطح آسفالت و توانمند کردن سطوح آسفالتی خشک و آسیب دیده در اثر شرایط اب و هوایی بکار می رود .

خدمات احیای سطوح آسفالتی خشک توسط فوگ سیل در کرج

همچنین موجب پر کردن درزها و ترک های ریز شده به عنوان یک عایق رطوبتی آب بند از نفوذ آب ناشی از بارندگی به لایه های زیرین جلوگیری به عمل میاورد و موجب می گردد دانه های شن در آسفالت تثبیت شده و از شن زدگی آن جلوگیری بعمل آورد بطور ساده فوگ سیل راهی است برای بهبود و مرمت ظاهر روسازی به روشی مقرون به صرفه و سریع . اندودها نیز برای تغییر رنگ جاده استفاده می‌شوند تا‌ شانه‌های جاده را از جاده اصلی متمایز نماید ،‌ انعکاس نور در کل سطح روسازی را بهبود بخشنده روکش جاده ‌شکل ظاهری یکنواختی پیدا کند همچنین جهت تأمین حداقل مقاومت اضافی برای روسازی و نیز ‌برای ایجاد مقاومت بیشتر در روسازی برای لاستیک‌ های آجدار استفاده می‌شوند. رویه آسفالتی راه ها به مرور زمان بر اثر آفتاب و گرما و عبور ترافیک کارایی و کیفیت خود را از دست می دهند و دچار فرسایش می شوند. بدیهی است اجرای فوگ سیل زمانی موثر است که لایه های زیرین تخریب نشده باشد و دچار نشست نباشند و در صورت وجود نشست های جزیی قبلاً مرمت شده باشند. اجرای فوگ سیل سبب می گردد که لایه موجود راه به خوبی محافظت شده و از ادامه تخریب رویه راه جلوگیری بعمل می آورد.

اجرای فوگ سیل در راهسازی اجرای فوگ سیل در راهسازی, ترمیم درزهای آسفالت

نکات و موارد کاربرد فوگ سیل :

• احیای سطوح آسفالتی خشک.

• درزگیری ترک‌های ریز که احتمال ازدیادشان کم است.

• جلوگیری از شن زدگی لایه‌های اصطکاکی (تقریباً با دانه‌های توخالی).

• تثبیت شانه‌های راه.

• هرچه سطح آسفالت خشک‌تر باشد، دوره مصرف فوگ سیل کمتر خواهد بود (یکبار یا دوبار در سال) و زمان تعمیر اساسی جاده نیز، به عقب خواهد افتاد.

• روسازی که قرار است بر روی فوگ سیل اعمال شود، باید تخلخل کافی را برای تثبیت قیر در خود داشته باشد و حتماً سطح جاده باید تمیز و عاری از هر آلودگی، خاک و روغن باشد.

• برای شکسته شدن قیر، حدود 2 تا 3 ساعت زمان لازم است و در ابتدا، ترافیک باید آرام از روی آن عبور کند.

• عمر مفید فوگ سیل، حدود 2 سال بوده و از لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.