سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص آسفالت سرد پلیمری جهت کاربرد در خیابان های شهر

نظر

خواص آسفالت سرد پلیمری جهت کاربرد در خیابان های شهر : استفاده و اجرای صحیح آسفالت سرد پلیمری، هزینه‌های گزاف و کلان نگهداری و ترمیم جاده‌ها و خیابان‌ها را تا 50 درصد کاهش می‌دهد ،استفاده از آسفالت پلیمری علاوه‌ بر چند برابر شدن عمر روکش آسفالت خیابان ‌ها و جاده‌ ها، مشکل روکش آسفالت پل‌ های فلزی را نیز برطرف خواهد کرد. مقاومت بالای این نوع آسفالت در درجه حرارت 90 درجه بالای صفر مانع از جمع ‌شدگی می شود و با دارا بودن اصطکاک بالا در هوای بارانی، لغزندگی ایجاد نمی‌کند و از این نظر نیز امنیت بالایی را برای خودروها فراهم می‌کند. ضخامت‌ آسفالت‌ پلیمری‌ حدود ‌1.5 سانتی‌متر است‌، و به‌علت‌ عمر مصرف‌ بیشتری‌ که‌ آسفالت پلیمری نسبت‌ به‌ آسفالت‌ گرم‌ دارد برای‌ استفاده‌ در سطح‌ شهر به‌ صرفه‌ است.‌

خواص آسفالت سرد پلیمری جهت کاربرد در خیابان های شهر

می توان گفت که استفاده و اجرای صحیح آسفالت پلیمری ، هزینه های گزاف و کلان نگهداری و ترمیم جاده ها و خیابان ها را تا 50 درصد کاهش می دهد. آسفالت سرد به دلیل پایداری بی نظیر و مقاومت در برابر دمای بالا و برودت زیاد، عدم ایجاد ترکهای طولی و عرضی، عدم نیاز به درزگیری و با توجه به اجرای روش سرد این آسفالت که از ایجاد چاله در سطح خیابان ها جلوگیری می کند، دارای عمری طولانی تر نسبت به آسفالت گرم است. استفاده از آسفالت پلیمری علاوه بر چند برابر شدن عمر روکش آسفالت خیابان ها و جاده ها، مشکل روکش آسفالت پل های فلزی را نیز برطرف خواهد کرد. مقاومت بالای این نوع آسفالت در درجه حرارت 90 درجه بالای صفر مانع از جمع شدگی و عریان زدگی آن می شود و با دارا بودن اصطکاک بالا در هوای بارانی، لغزندگی ایجاد نمی کند و از این نظر نیز امنیت بالایی را برای خودروها فراهم می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد پلیمری آسفالت سرد پلیمری, انواع آسفالت در خیابان ها

با توجه به اینکه این نوع آسفالت ها به حرارات و پروسه دما، سوخت و بخارات ناشی از آن که یکی از عوامل تخریب کننده محیط زیست است نیاز ندارند، بنابراین با کاهش آلودگی های ناشی از این موارد و نبود حلال های هیدروکربنی آلیفاتیک که در تولید آسفالت سرد بر پایه قیر MC2 تولید می شود منجر به سالم سازی محیط می گردد. استفاده از ضایعات غیر قابل مصرف آسفالت سرد به عنوان یکی از مونومرهای پلیمر در حدود 30 درصد موجب پاکسازی محیط می شود. با توجه به اینکه این نوع آسفالت ها به حرارات و پروسه دما، سوخت و بخارات ناشی از آن که یکی از عوامل تخریب کننده محیط زیست است نیاز ندارند، بنابراین با کاهش آلودگی های ناشی از این موارد و نبود حلال های هیدروکربنی آلیفاتیک که در تولید آسفالت سرد بر پایه قیر MC2 تولید می شود منجر به سالم سازی محیط می گردد. استفاده از ضایعات غیر قابل مصرف آسفالت سرد به عنوان یکی از مونومرهای پلیمر در حدود 30 درصد موجب پاکسازی محیط می شود.‌‌ ضخامت‌ آسفالت‌ سرد پلیمری‌ حدود ‌1‌/‌5‌ سانتی‌ متر است‌ و به‌ علت‌ عمر مصرف‌ بیشتری‌ که‌ نسبت‌ به‌ آسفالت‌ گرم‌ دارد برای‌ استفاده‌ در سطح‌ شهر به‌ صرفه‌ است.‌‌ آسفالت سرد پلیمری مشکی مخلوط پلیمری فوق پیشرفته می باشد که تا کنون در خاورمیانه تولید نشده است و آسفالت پلیمری رنگی راه بسپار به دلیل تک جزئی بودن و پایداری زمانی بیشتر فام، در جهان نظیر ندارد.