سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد کاربرد پوشش ضد خوردگی اسیدی با کیفیت بالا

نظر

موارد کاربرد پوشش ضد خوردگی اسیدی با کیفیت بالا : این محصول دو جزئی از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمین ضد اسید به دست می آید که پس از خشک شدن لایه سختی را بر سطوح فلزی تشکیل می دهد. این پوشش در اثر واکنش های شیمیایی خشک شده و به عنوان پوشش محافظ در سازه های فلزی، اسکله های دریایی، پلها و مخازن صنعتی کاربرد بسیار گسترده دارد. در مواردی که مقاومت زیاد در برابر عوامل شیمیایی، مکانیکی، رطوبت، اسیدها و بازها باشد قابل استفاده می باشد. این پوشش با دارا بودن درصد رزین بالا کاملاً براق می باشد و جهت محافظت لایه های آستری و میانی در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد کاربرد پوشش ضد خوردگی اسیدی با کیفیت بالا

پوشش ضد اسید به دلیل مشکلات و معضلات حاصل از خوردگی اسید و قلیا در صنایع مختلف بسیار گسترده شده اند. استفاده از پوشش های مقاوم در برابر اسید تنها راهکار جهت ازدیاد طول عمر کاربری سطوح مختلف می باشد. پوشش های مقاوم در برابر اسید برای استفاده در پوشش مخازن شامل پوشش های ترموست و ترموپلاستیک می باشند. پوشش های ترموست شامل پوشش های لاستیک ( رابر لاینینگ) ، پوشش های گلاس لاین، پوشش های اپوکسی، پوشش های وینیل استر تقویت شده با الیاف شیشه (GRP ) ، پوشش های ترکیبی با فلوروپلیمر می باشند. پوشش ضد اسید ترموپلاستیک نیز امروزه جایگاه گسترده ای را به خود اختصاص داده اند.

موارد کاربرد پوشش های ضد خوردگی اسیدی :

  • به منظور حفاظت از سازه های دریایی ثابت و سازه های فولادی در معرض آب شور.
  • لوله‌های مدفون در زیر خاک و مستغرق در آب.
  • لوله‌ها و مجاری انتقال و دفع فاضلاب.
  • حفاظت سازه های بتنی در برابر هجوم عوامل مهاجم.
  • سازه های در معرض تابش اشعه ماورا بنفش.

پوشش ضد خوردگی اسیدی پوشش ضد خوردگی اسیدی, عایق ضد اسید مخازن

به صورت کلی ترموپلاستیک های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، فلئورو پلیمرها و دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالایی می باشند و از بهترین انواع پوشش ضد اسید می باشد. به طور کلی پوشش های ضد اسید به سیستم حفاظتی اطلاق می شود که با هدف جلوگیری از خوردگی سطحی و عمقی بتن اجرا می گردد. این پوشش ها از نقطه نظرهای کیفی و عملکردی به گونه های عمده زیر تقسیم بندی می شوند.
  1. رنگ های ضد اسید
  2. ورق های ضد اسید
  3. آجر ضد اسید
  4. بتن های پلیمری ضد اسید
  5. کاشی های ضد اسید
  6. پوشش های فایبر گلاس یا GRP

هر کدام از روش های فوق با تغییراتی در جزئیات گونه های متفاوتی دارند که بسته به شرایط خاص خود باید انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. برای اخذ نتیجه مطلوب می توانید با کارشناسان فنی شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.