سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب نانو برای نمای ساختمان ها در کشور

نظر

پخش و توزیع چسب نانو برای نمای ساختمان ها در کشور : در ساختمان های با نمای سیمانی مانند نمای سنگ دلیل نفوذ آب می تواند جذب آب باران و رطوبت باشد و یا به علت ترک هایی که بر روی سیمان ایجاد شده است. در این موارد اقدام به پر کردن ترک های سیمان می کنیم و در صورت لزوم بر روی آن نانو ضد آب اجرا می شود و نما را آب بندی می کنیم. در نماهای آجری ممکن است در طی سال های زیاد بند کشی های بین آجر ها از بین رفته و یا در اثر ضربه و یا تخریب بند ها آب بندی نمای ساختمان از بین رفته باشد که عامل بسیار مهمی در نفوذ آب است.

پخش و توزیع چسب نانو برای نمای ساختمان ها در کشور

این نوع نماها باید در همان ابتدا از چسب های ضد آب پوشانده شود ولی متاسفانه اکثر سازنده ها این کار را نمی کنند و خسارت حاصل از آن کمر شکن است .در هر سه مورد این نماها چسب های ترکیبی بهترین گزینه برای آب بندی و ضد  آب کردن آن می باشد. یکی دیگر از قسمت های ساختمان که آب از طریق آن به داخل ساختمان نفوذ می کند پنجره ها هستند . در مواقع بارندگی آب باران از طریق پنجره ها به داخل ساختمان نفوذ می کند. نفوذ آب به داخل ساختمان مشکلاتی مانند خیس شدن گچ دیوار ها ، کاغذ دیواری ها ، خیس شدن فرش ها ، پرده ها و ... را به همراه دارد .بهترین راه برای حل این مشکل آب بندی نمای ساختمان است . آب بندی نما ساختمان های سیمانی, آجری و سنگی بیشتر به دلیل بندکشی های نامناسب و ترک های به وجود آمده در نما انجام می شود. برای آب بندی نما ساختمان در این موارد ابتدا اطراف قسمت آسیب دیده تراشیده می شود و سپس با پایه ی سیلیکون و پلی یورتان پر می شود. البته برای آب بندی نما ساختمان می توان از نانو ضد آب کننده نما استفاده کرد که بنا به نظر کارشناس از آن استفاد می شود.

چسب نانو برای نمای ساختمان چسب نانو برای نمای ساختمان, عایق چسبی نما

آب بندی نما شیشه : برای آب بندی نما شیشه اول درزها را تمیز میکنیم سپس با چسب درزها را می پوشانیم و از چسب کاغذی نیز استفاده می کنیم. مراحل آب بندی نما ساختمان توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت با دقت و حوصله و به درستی و تمیزی انجام می گردد.

آب بندی نما ساختمان های بتنی : ویژگی های موجود در بتن باعث شده است که بسیاری از ساختمان ها از این ماده پرمصرف استفاده کنند, که نیاز به رعایت اصول حفاظتی می باشد. بتن در برابر آب و گاز نفوذپذیر است پس با کاهش نفوذ آب میتوان بتن را محافظت کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.