سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چسب نانو جایگزین ایزوگام در آب بندی پشت بام

نظر

کاربرد چسب نانو جایگزین ایزوگام در آب بندی پشت بام : عایق نانو می تواند سطح را در برابر حرارت رطوبت و حتی ضربه مقاوم کند نانو عایق ها برخلاف عایق های دیگر وزنی نداشته و بسیار سریع نصب می شوند عایق های نانو کاملا سازگار با محیط زیست و طبیعت بوده و این مسئله یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این نوع عایق می باشد عایق های نانو به طور کلی در دو نوع حجمی و سطحی تولید می شوند عایق نانو سطحی را می توان بر روی سطوح مورد نظر استفاده کرد برای استفاده از نانو عایق های حجمی کافی است تا مقدار مشخصی از ان را به ملات نظر خود بی افزایید.

کاربرد چسب نانو جایگزین ایزوگام در آب بندی پشت بام

عایق های نانو میزان بسیار کمی از حرارت را منتقل می کنند این نوع عایق در دو نوع ساختمانی و صنعتی تولید شده و رنگ های مختلف بسیاری دارد از نانو عایق ها می توان در محیط های مختلف بیمارستان ساختمان های تجاری و مسکونی و غیره استفاده کرد قیمت عایق نانو در بازار متنوع است قیمت عایق جایگزین ایزوگام شده است و نتیجه خوبی را هم به دنبال داشته است چسب نانو جایگزین ایزوگام نیز امروزه کاربرد فراوانی دارد. چسب های نانو ساختمانی که بر پایه فناوری نانو ساخته شده اند دارای سیستم عملکرد نفوذ گر می ­باشند ( بین 3 تا 5 میلی متر به عمق سازه نفوذ می کنند) اما عایق های سنتی قدیمی برخلاف چسب های آب بندی جدید صرفا یک لایه سطحی می باشد و داخل سطح نفوذ نمی کنند. این نوع مواد ضد اشعه خورشید ( آنتی یو وی ) می­ باشند و با تابش اشعه خورشید بر خلاف عایق های سنتی مستهلک نمی­ شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نانو جایگزین ایزوگام چسب نانو جایگزین ایزوگام, عایق کاری و آب بندی بام ساختمان

یکی از دلایل طول عمر بالای این نوع چسب های ساختمانی تحمل دمایی بالایی می باشد که این نوع محصولات دارا می ­باشند، اما عایق های سنتی چون قالبا بر پایه نفت هستند نمی توانند تحمل دمایی مطلوبی داشته باشند و تحت تاثیر با سرما و گرما واکنش های نامتعارف نشان می دهند. چسب های ساختمانی جدید بر خلاف عایق های سنتی سیستم اجرای راحتی دارند و اکثرا اجرای این محصولات با قلمو صورت می گیرد و هر شخصی با مطالعه در مورد محصولات به راحتی می تواند آن را اجرا کند و نتیجه مطلوبی را از آن محصول بگیرد. ایزوگام سفید توان پایداری بسیار زیادی در این زمینه دارد. این محصول همچنین به دلیل سفید بودن از وارد شدن گرما و حرارت به سازه ها ممانعت می نماید و با انعکاس بیشتر از 80 درصد نور تابشی خورشید باعث هدر رفت انرژی و خنک شدن محوطه می شود. ایزوگام و قیروگونی توان محافظتی بالایی در برابر حلال ها ندارند این در حالی است که عایق سفید توان پایداری و مقاومت در برابر مواد نفتی، اسیدی و ترکیبات شیمیایی را دارد.