سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی چسب ماستیک نقره ای SPT پرکاربردترین عایق ساختمانی

نظر

نمایندگی چسب ماستیک نقره ای SPT پرکاربردترین عایق ساختمانی : چسب ماستیک نقره ای SPT  ماده ای است یک جزئی بر پایه رزین های اکریلیک و پلیمرهای نوع D به صورت سرد قابل اجراء می باشد .  چسب ماستیک نقره ای SPT  با مقاومت قابل ملاحظه ای که دارد استفاده از آن در محیط های اسیدی ، قلیائی ، نفتی بسیار عالی بوده و بدلیل داشتن پلیمرهای نوع D از قدرت انعطاف و چسبندگی بسیار خوبی در درجه حرارت های بالا و سرمای زیر صفر درجه برخوردار است .

نمایندگی چسب ماستیک نقره ای SPT پرکاربردترین عایق ساختمانی

چسب درزگیر یا ماستیک از پرکاربردترین چسب های صنعتی و ساختمانی می باشد . معمولا از سیلیکون ماستیک برای پر کردن درزهای عمیق تر استفاده می گردد و فضاهایی که باید با حجم بیشتری پر شوند توسط سیلیکون ماستیک پر می شود. در قدم بعدی برای هوابندی و آب بندی از یک لایه چسب سیلیکون بر روی ان استفاده می کنند تا عایق بندی کامل و بی نقصی را ارائه کند. چسب ماستیک نقره ای ضد نفت ضد گاز، آب بندی درز ها و ستون بتنی، فروش چسب ماستیک نقره ای تهران، پخش انواع روکش چسبی ضد آب کرج. … ای ضد نفت ضد گاز : چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز SPT ماده ای است یک جزئی که بر پایه رزین های اکریلیک و پلیمرهای نوع D تولید و به صورت سرد قابل اجراء می باشد .

موارد مصرف چسب ماستیک درزگیر SPT :

  1.  جهت آب بندی و پرکردن درزهای سطحی.
  2.  آب بندی درزها و ترک های بوجود آمده در سطوح بتنی.
  3. کاربرد در سطوح فلزی صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی.
  4. پوشش لوله ها و اتصالات دستگاه های برودتی و حرارتی.
  5. درزبندی انواع فواصل و ترک های جداره سرد خانه ها و کابین ها.

چسب ماستیک نقره ای SPT چسب ماستیک نقره ای SPT, چسب درزگیری ساختمان

 

مزایای چسب ماستیک درزگیری :

?? مقاوم در برابر سوخت ها و مواد نفتی .
?? پایداری در محیط های شیمیایی و شوک های الکتریکی.
?? برخورداری از ماهیت الاستیکی و چسبندگی عالی بر روی اغلب سطوح.
?? به خاطر کاردک پذیری مناسب ، اجرای آن بسیار سریع و آسان می باشد .

چسب درزگیر یا همان ماستیک از پرکاربردترین چسب های صنعتی و ساختمانی می باشد . معمولا از سیلیکون ماستیک برای پر کردن درزهای عمیق تر استفاده می گردد و فضاهایی که باید با حجم بیشتری پر شوند توسط سیلیکون ماستیک پر می شود . در قدم بعدی برای هوابندی و آب بندی از یک لایه چسب سیلیکون بر روی آن استفاده می کنند تا عایق بندی کامل و بی نقصی را ارائه کند. انواع مختلفی از چسب های درزگیر ماستیک تولید و عرضه شده است که امروزه در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.