سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای عایق رطوبتی نانو در نمای انواع سازه

نظر

روش اجرای عایق رطوبتی نانو در نمای انواع سازه : نحوه ی عملکرد عایق نانو رطوبتی نما شرح داده می شود. عایق رطوبتی نما در گروه محصولات نانو دسته بندی می شود. محافظت از نماهای خارجی و داخلی ساختمان فاقد از هزینه های انجام شده برای هر مالکی اهمیت دارد. حفظ زیبایی ظاهری و بصری، عدم زوال و تخریب در زمان، عدم تغییر رنگ به مرور زمان، جلوگیری از شوره زدگی از جمله پارامترهای مورد اهمیت مالکن ساختمان است. شرکت ما با ارایه ی نسل جدیدی از عایق های بر پایه سیلان و سیلوکسان گامی بزرگ در محافظت از نما بر داشته است. عایق نانو رطوبتی نما با ترکیبات 100 درصد مونومری اوگانو سیلان با حلال آب و عایق های بر پایه سیلان سیلوکسان با حلال غیر آب قابل عرضه است. بر خلاف عایق های رایج در بازار عملکرد عایق نانو رطوبتی نما فاقد تشکیل فیلم پلیمری و  دارای عملکرد جذبی است.

روش اجرای عایق رطوبتی نانو در نمای انواع سازه

عایق نانو رطوبتی نما با داشتن اندازه ذرات در حد نانو توان نفوذ در سطح مصالح ساختمانی را دارا است. عایق نانو رطوبتی نما با قدرت جذب بالا به عمق انواع مصالح ساختمانی نفوذ کرده و علاوه ایجاد خاصیت آب بندی، آبگریزی سطح را نیز تامین می کند. عایق نانو رطوبتی نما به علت القای خاصیت جذبی و تنفس پذیری به سطح مانع از جدایش پوشش به مرور زمان می شود. اجرای نانو نما بهترین روش برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای مدتی طولانی می باشد. نانو نما یا همان ضد آب کردن سنگ نما و انواع سطوح روشی است بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما باعث ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. از جمله مزایای اجرای نانو می توان به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره کرد.

روش اجرای عایق نانو نما روش اجرای عایق نانو نما, انواع عایق های نانو در کرج

مواد موجود در بحث مقاوم سازی نماها چون عناصر تشکیل دهنده آنها بیشتر از رزین ها و چسب هاست به دلیل عدم‌ مقاومت در برابر اشعه های خورشید و اجرا به صورت لایه ای مشکل ساز می شوند ولی موادی که واقعا نانو هستند و آزمایشات sem مبنی بر وجود نانو ذره در مواد داشته باشند با نفوذ در ابعاد نانو به متریال ساختمانی هم کیفیت بالایی ایجاد می کنند و هم با توجه به مقاومت بالای دمایی و ساختار مقاوم در برابر اشعه های خورشید در گذر زمان نه تغییر رنگ می دهند و نه مشکلی از بابت آب بندی ایجاد می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.