سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق سفید نما ساختمان در کرج با قیمت مناسب

نظر

فروش عایق سفید نما ساختمان در کرج با قیمت مناسب : عایق رطوبتی سفید و پلیمری نما جایگزین مطمئن به جای قیر گونی و ایزوگام می باشد. عایق سفید و پلیمری علاوه بر این که یک عایق رطوبتی جدید محسوب می گردد، نوعی پوشش به صورت آب بند است و از مواد پلیمری بر پایه آب، نوعی عایق نانو است که تحت فن آوری نانو ساخته شده است. این عایق پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند می شود. این عایق محصولی تک جزیی, آب پایه, با تنوع رنگی که به منظور لایه دکوراتیو آب بند بر روی کف, بام ها, سرویس ها, نماهای جانبی, ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عایق سفید نما ساختمان در کرج با قیمت مناسب

مقاومت دمایی 180 درجه الی -40 درجه سانتی گراد, انعطاف پذیری بسیار بالا, ‌مقاومت در برابر نور خورشید و کلیه عوامل جوی, با اجرای سریع, آسان, تمیز و 40 درصد کاهش مصرف سوخت. عدم نیاز به تخریب لایه های سطحی موجود و امکان اجرای آن بر روی آسفالت, سطوح فلزی و گالوانیزه, کیه سطوح بتنی شیبدار, که پوشش دکوراتیو مطمین و نفوذ ناپذیر را روی سطح اعمال می نماید. قابلیت ترکیب با سیمان سیلیس جهت اجرای پوشش های سخت و همچنین با ترکیب مواد پودر معدنی جهت ایجاد سطوح طرح دار و بافت دار استفاده می شود.

مزایای استفاده از عایق سفید رطوبتی نما :

 

  •  چسبندگی به کلیه سطوح ساختمانی.
  •  زمان اجرای بسیار سریع.
  • امکان اجرا بر روی سطوح عمودی,‌افقس و شیب دار.
  • کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست.
  • عایق رطوبتی نگین تهران, تک جزیی بوده و نیاز به حلال ندارد.
  • این محصول را با غلطک, قلم مو, کاردک, تی و ماله می توان اجرا کرد.
  • قابل اجرا بر روی سطوح بتونی, فلزی, آسفالت, ایزوگام, موزاییک کاهگل.
عایق سفید نما عایق سفید نما, اجرای انواع عایق کاری در نما

از این محصول می توان برای آب بندی کلیه سطوح از جمله استخرها و مخازن، سوله ها و مرغداری ها، گنبد مساجد، سردخانه ها، کانال های کولر و کانکس ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها، روف گاردن و نمای سبز، پشت بام، پی ساختمان ها، ورق های گالوانیزه و سقف های متال و بتن استفاده کرد. همچنین عایق سفید را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی بکار برد. عایق رطوبتی بام یا عایق سفید بام، از رزین های آکریلیک و فیلرهای مخصوص و مواد افزودنی ویژه ای فرموله و تولید شده اند که موجب افزایش خواص الاستیسیته آن تا 3 برابر تحت نیروی کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا پیستوله روی سطوح مختلف اجرا می شود و به لحاظ شباهت بسیار زیاد به رنگ ، در صورت خرابی مقطع به راحتی با اعمال محصول در همان مقطع توسط فرچه ،قابلیت تعمیر دارد . فرمولاسیون عایق سفید بام تا حدود زیادی مشابه رنگ های آکریلیک پایه آب می باشد و می توان به راحتی با افزودن پیگمنت یا مستر رنگ آب پایه ، عایق را به رنگ مورد نظر در آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.