سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع چسب آب بند کننده مایع نانو در کرج

نظر

آب بند کننده نانو x100 یا چسب آب بندی نانو محصولی ویژه و توانمند با خواص و ویژگی ها و کاربردهای متنوع بر پایه رزین های کوپلیمر می باشد . آب بند نانو x100  به صورت مایعی شیری رنگ است که پس از اجرا بی رنگ می شود و دارای خاصیت آب بند کنندگی قطعی انواع مقاطع بتنی مانند : آب بندی استخرهای بتنی ، آب بندی مخازن بتنی ، آب بندی جکوزی ، آب بندی آبنما ، آب بندی تانک ها ، آب بندی سپتیک های بتنی ، آب بندی سرویس بهداشتی ، آب بندی ملات های کاشی کاری ، آب بندی رنگ های آب پایه آکریلیکی و بطور کلی کاربرد گسترده ای در ضد آب نمودن سازه ها دارد .

نمایندگی انواع چسب آب بند کننده مایع نانو در کرج

آب بند کننده سطحی نانو x100 یا چسب آب بندی لاتکس بر پایه نانو با ایجاد یک فیلم مقاوم و شفاف روی سطح بتن ، به دلیل غیر قابل حل شدن در آب ، پس از خشک شدن ، نفوذپذیری آب و کلیه عوامل مخرب را به بتن برطرف می کند. آب بند کننده نانو x100  دارای مقاومت چسبندگی و مقاومت شستشویی بالایی است و پیوند محکمی با سطح ایجاد خواهد نمود. علاوه بر اینکه آب بند کننده سطحی x100 را می توان در یک یا چند لایه به صورت خالص روی سطح اجرا نمود ، می توان با افزودن آن به ترکیب سیمان و ماسه ، ملات ضد آب و توانمندی ایجاد نمود که برای لیسه کشی سطوح ( با هدف آب بندی ) گزینه بسیار ایده آلی می باشد .

چسب مایع آب بندی چسب مایع آب بندی, عایق چسبی مایع نانو

مزایای چسب آب بند کننده مایع نانو :

  • مقاومت در برابر فشار های مثبت.
  • الاستیک و بدون درز و ترک.
  • مقاوم در برابر نمک ها و اسید های موجود در باران.
  • ایجاد یک لایه یک پارچه و منعطف آب بند، با چسبندگی بالا.
  • ایجاد پل روی ترک ها.
  • امکان استفاده در مخازن آب شرب.
  • ضد جلبک و خزه.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر تابش نور خورشید (UV).
  • محافظت از سطوح چوبی، فلزی، سیمانی، اجری و ….
  • عایق الکتریسیته.

این ماده آب بندی، الاستیسیته و انعطاف بالایی دارد و در لایه های ملات زیر 5 میلیمتر کاربرد دارد. عایق نانو NSG Z90 که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است. قابلیت ترکیب در هر نوع ملات را براحتی دارا بوده و پس از اجراء؛ پیوند مولکولی قوی را با سازه پدید می آورد، همچنین دارای نفوذی بسیار عالی در انواع سازه ها حتی آهن و چوب می باشد. با انواع رنگ های آکریلیک و پایه آب نیز قابل ترکیب می باشد. این ماده آب بند دمای بین 350 + الی 75- درجه سانتیگراد را براحتی تحمل نموده و غیر قابل اشتعال و نیز سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 بشدت مقاوم است. این ماده آب بندی ضد خزه، ضد جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نخواهد داد و اجازه تنفس سازه ای را فراهم نموده و فشار های منفی و مثبت آب را براحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون و آب بندی تمام نقاط ساختمان شناخته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.