سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش بهترین عایق سفید استخری جهت آب بندی رطوبتی

نظر

فروش بهترین عایق سفید استخری جهت آب بندی رطوبتی : یکی از زیباترین و تاثیرگذار ترین انواع رنگهای استخری رنگ سفید می باشد . در بسیاری از پروژه هایی که نیاز به رنگ آمیزی استخر می باشد استفاده از انواع رنگهای خاص جایگاه خود را دارد . در استخرهایی که معمولاً جلوی نور مستقیم خورشید قرار دارند بهتر است که از این طیف رنگی استفاده نشود. چون علاوه بر انعکاس شدید نور عملیات فتوسنتز و تولید باکتری و جلبک در استخر بسیار سریع تر از رنگ آبی استخری تشکیل می گردد. با توجه به اینکه رنگ روشن‌تری نسبت به سایر رنگ ها می باشد ایجاد جلبک و خزه در استخر سریعاً مشاهده شده و جلوه بصری نامناسبی ایجاد می نماید.

فروش بهترین عایق سفید استخری جهت آب بندی رطوبتی 

عایق استخری یا رنگ استخری پلیمری می باشد و نسل جدید عایق بام می باشد، جایگزین مناسب عایق های سنتی است و موارد استفاده آن در استخر ، جکوزی ، و موارد این چنینی می باشد. بسته بندی این نوع رنگ در نوع پایه آب در ظروف پلاستیکی می باشد و نوع پایه حلال آن در ظروف فلزی قرار دارد دستور مصرف هر کدام روی بسته بندی آن حک شده است. تقریبا می‌توان گفت که این رنگ فقط باید در استخرهای استفاده شود که زمان زیادی را برای رسیدگی به استخر در نظر گرفته باشند. در غیر این صورت آلودگی ها و کثیفی هایی که در استخر به وجود می آورد، تاثیر بسیار منفی روی این رنگ و جلوه استخر خواهد داشت. روش اجرای این رنگ مانند بقیه رنگ ها می باشد و از ابزارهای استفاده می شود که سایر رنگ های استخری نیز مورد مصرف قرار می گیرند. عایق استخری سفید جهت رنگ آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح.

عایق سفید استخر عایق سفید استخر, انواع عایق رطوبتی استخری

بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و … می باشد. این محصول عایق رطوبتی استخری با خاصیت ویژه آب بندی که با پر کردن ترک های مویی، پوششی یک پارچه برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و آب و رطوبت هستند ایجاد می کند. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است. عایق استخری بهترین گزینه جهت رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ ترین زمان و کمترین هزینه ممکن است. یکی از بهترین رنگ های مورد استفاده در حوزه رنگ استخری را می توان رنگ استخری سفید دانست رنگ سفید در استخر را می توان برای خط کشی استخر و مشخص کننده کانال های استخرهای ورزشی و تفریحی استفاده نمود.رنگ استخری معمولا به رنگ آبی در دسترس عموم قرار می گیرد وتوجه چندانی به رنگ استخری سفید نشده است .در حالی که می توان با استفاده از رنگ سفید هنگام رنگ آمیزی استخر نقش های بسیار متنوع و قابل توجهی در استخر ایجاد نمود.قابل توجه اینکه هرگونه رنگ استخری بر هر پایه شیمیایی می تواند قابلیت پذیرش رنگ استخری سفید بر همان پایه را داشته باشد. به عنوان مثال در صورت استفاده از رنگ استخری اپوکسی حتما باید از رنگ استخری سفید بر پایه حلال اپوکسی استفاده نمود و یا هنگام استفاده از رنگ استخری پایه آب حتما برای خط کشی های لازم از رنگ استخری سفید پایه آب استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.