سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد ایزوگام های طرح دار برای عایق بندی دیوارهای نمای ساختمان

نظر

کاربرد ایزوگام های طرح دار برای عایق بندی دیوارهای نمای ساختمان : ایزوگام طرح نما از پر فروش ترین مدل های ایزوگام می باشد که قیمت های فروش آن تابع تولید و بازار روز است. از ایزوگام طرح نما در بسیاری از ساختمان ها استفاده شده و این محصول باعث عایق شدن ساختمان به صورت کلی خواهد شد. باکیفیت ترین مدل های ایزوگام طرح نما را می توان از منطقه تولیدی دلیجان تهیه کرد. زیبایی انواع ایزوگام طرح نما برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی داشته که همین موضوع باعث می شود بسیاری از مشتریان بتوانند خرید های گسترده ای از این محصول داشته باشند.

کاربرد ایزوگام های طرح دار برای عایق بندی دیوارهای نمای ساختمان

ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

کاربردهای ایزوگام طرح دار :

  1. جهت زیباسازی ساختمان می توان از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما استفاده کرد.
  2. ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد.
  3. ایزوگام طرح دار مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است.
  4. ایزوگام طرح دار جهت ایزوگام کردن و زیباسازی دیوارها ، کف استخر و زمین ورزشی کاربرد دارد.

ایزوگام طرح دار نما ایزوگام طرح دار نما, اجرای عایق کاری دیوار نما

هم اکنون جدیدترین ایزوگام های طرح دار تولید شده و روانه بازار شده است که در صنعت عایق رطوبتی از آن استفاده بسیاری می شود. ایزوگام طرح دار در نقش های چمنی، آجرنما، موزاییکی، آجر نمای رنگی و غیره تولید می شود. در واقع ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری تازه و پیشرفته است که می تواند جای خود را در مناطق دیگر هم باز کند. ایزوگام های طرح دار دارای نقش ها و رنگ های متنوعی می باشد و با کیفیت 35 الی 30 میکرون ضخامت تولید می شوند. قیمت ایزوگام های طرح دار کمی گران تر از نوع فویلی آن است اما با توجه به این که زیبایی استفاده از این ایزوگام بیشتر است خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می رسد. فویل های وارداتی طرح دار در هنگام بارگیری مورد بررسی قرار می گیرند که با توجه به سالم بودن در اختیار مشتری قرار بگیرند. استفاده از ایزوگام های طرح دار به دلیل ضخامت بالاتر آن ها و زیبایی بخصوصی که دارند در بیشتر صنایع ساختمان هم مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین ایزوگام های طرح دار که برای نمای ساختمان استفاده می شود می تواند جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی باشد که هم از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت تر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.