سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نصب و اجرای انواع عایق صوتی در سطوح آپارتمان

نظر

نحوه نصب و اجرای انواع عایق صوتی در سطوح آپارتمان : به منظور کاهش صوت و مقابله با صدای انتقالی (کاهش آلودگی صوتی) از محیطی به محیط دیگر، می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش، عایق صوتی گفته می شود. عایق های فوم صداگیر خود چسب STI با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا (Cell Closed)، در کاهش صداهای انتقالی به محیط پیرامون نقش به سزایی را ایفا می نمایند. عایق های صوتی STI، جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا بوده (در مصارف صنعتی و ساختمانی برای دیوارهای مشترک، سقف، کف و ...) و از لحاظ کیفی بسیار مطلوب و کارآمد می باشند.

نحوه نصب و اجرای انواع عایق صوتی در سطوح آپارتمان

شرکت گوهر ابنیه پایتخت ، اولین و تنها وارد کننده عایق های صوتی (فوم عایق صداگیر ابر شانه تخم مرغی) با فنآوری و تکنولوژی روز دنیا در کشور بوده و توانسته است با ارائه بهترین کیفیت در زمینه آکوستیک نمودن محیط، رضایت مشتریان محترم را جلب نماید. همچنین این شرکت مجهز به سیستم اندازه گیری و سنجش آلودگی صوتی (دسیبل سنج) بوده که می توان با استفاده از آن، میزان آلودگی صوتی را تخمین و راه حل هایی مناسب و مطلوب جهت رفع مشکل موجود ارائه نمود.

طریقه نصب و اجرای عایق الاستومری رولی :

برای نصب عایق های الاستومری رولی پس از تمیز کردن محل مورد نظر لیبل پشت عایق را جدا کرده و عایق را به آرامی روی دیوار یا در یا سقف می چسبانیم . این عملیات باید به طور یکنواخت صورت گیرد تا سطح عایق هیچ موجی نداشته باشد و یک دست باشد. در این صورت بیشترین بازدهی را خواهد داشت. عایق باید به درستی در محل مورد نظر نصب شود تا هیچ گونه هوایی نتواند از بیرون نفوذ کند. با استفاده از تکنیک های ساده راه اندازی کل یک سیستم را می توان عایق کاری کرد. بطوری که برای کنترل تراکم بحرانی برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. موقع چسباندن عایق الاستومری باید دقت کرد که همه عایق های الاستومری لب به لب و طولی که با چسب تمام سطوح را اغشته کرد که اعمال چسبی که حساس به فشار (psa) باشد.

نحوه اجرای عایق صوتی نحوه اجرای عایق صوتی, نصب عایق رولی فایبرگلاس به عنوان عایق صوتی

طریقه نصب و اجرای عایق الاستومری لوله ای :

عایق الاستومری لوله ای را برای نصب باید با یک چاقوی تیز در اتاق برش , برش داد. بعد همه درز و اتصالات لب به لب باید مهر و موم شده باشد با چسب مخصوص هر دو سطح پوشش داده شده را چسباند. هنگام استفاده از چسب هر دو طرف لبه ها باید به چسب آغشته باشد. لازم به ذکر است ابتدا باید در اطراف سه راهی ها و انشعابات 90s , اتصالات , شیرآلات چسب کاری شود. در پایان لوله را عایق کاری می کنیم . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.