سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع بهترین فوم آکوستیک صاف یا پنل صداگیر منازل

نظر

پخش و توزیع بهترین فوم آکوستیک صاف یا پنل صداگیر منازل : فوم آکوستیک صاف در مقایسه با انواع دیگر فوم عایق صوت ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده کم از فوم صداگیر صاف این است که صدا توسط امواج منتقل می شود و بهتر است توسط فوم با ویژگی های اضافی جذب شود. در حقیقت ، با استفاده از پنل های صاف فوم ، صدا نه می تواند منعکس شود و نه جذب شود. با این وجود ، پنل های فوم آکوستیک با سطح صاف برای دستیابی به هدف کیفیت صدای بالا مفید هستند. آن ها می توانند به عنوان فونداسیون و لایه اولیه در زیر پنل های دارای بافت برای افزایش خاصیت عایق صدایی به کار روند.

پخش و توزیع بهترین فوم آکوستیک صاف یا پنل صداگیر منازل

فوم آکوستیک یا پنل صداگیر و نویز گیر محصولی بسیار کاربردیست. زمانی که تصمیم به صداگیری دیوارهای منزل و یا محل کار خود دارید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند فوم آکوستیک است. این فوم یک فوم سلول باز است که به  عایق صوت و عایق صدا نیز شهرت دارد اولین گزینه برای صداگیری دیوارهای استودیوها و یا هر مکان دیگری که نیاز به صداگیری دارد، پنل های ابر آکوستیک  می‌باشد. اما در گام بعدی آنچه شما را به چالش می‌کشد انتخاب یک نوع از انواع مختلف فوم آکوستیک است. این فوم‌ها در طرح‌ها و اشکال مختلفی تهیه می‌شوند و کاربرد و توانایی هر کدام برای جذب صدا و کاهش نویز با دیگری متفاوت است. در این نوع، پانل ها مسطح و بدون شیار می‌باشند. این نوع فوم‌ آکوستیک، نسبت به انواع دیگر از قابلیّت صداگیری پایین ‌تری برخوردار است. سطح صاف این نوع فوم باعث می‌شود بخش زیادی از امواج صدا پس از برگشت به سطح دوباره بازتاب پیدا کند. این فوم‌ها برای استودیوها که باید بازتاب و پژواک صدا در حداقل ممکن باشد توصیه نمی شود . بهتر است این فوم‌ های صاف برای اماکنی که کنترل صدا از حساسیت کمتری برخوردار است استفاده شوند. برای پوشاندن دیوار و سقف سالن‌های سینما، مطب‌ها و بیمارستان‌ها و اتاق خواب و یا دیوار مشترک، میتوان از فوم‌های صاف استفاده کرد.از ترکیب کردن فوم‌های صاف با انواع دیگری از فوم‌های آکوستیک میتوان زیبایی و صداگیری بیشتری بهره مند شد .

فوم آکوستیک صاف فوم آکوستیک صاف, عایق صوتی دورو صاف

عایق های آکوستیک با طول عمر طولانی و دوام بالایی که دارند در صنعت به راحتی جای پشم و شیشه و یونولیت های قدیم را گرفته اند و این فوم ها با قطر و ابعاد مختلفی در بازار عرضه می گردند. پلی یورتان جنس فوم های انعطاف پذیر آکوستیک می باشد که برای پنل های عایق صوتی به کار می رود. این محصولات با وجود داشتن جنسی از پلی یورتان کیفیت بالایی خواهند داشت و به همین خاطر سریعا جایگزین عایق های صوتی قدیمی شده اند. انواع فوم آکوستیک در بازار وجود دارد که هر کدام برای استفاده در مکان های خاصی مناسب است و لزوم شناخت این محصولات در برای ایجاد یک پنل آکوستیک مناسب نیز همین است. البته با وجود قیمت فوم آکوستیک در بازار، بهتر است به میزان کافی از انواع فوم و کاربرد آن ها آگاهی پیدا کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.