سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع عایق پشت چسبدار لوله های تاسیسات و اگزوز فن کارخانجات

نظر

توزیع عایق پشت چسبدار لوله های تاسیسات و اگزوز فن کارخانجات : عایق الاستومری رولی  می‌تواند از نوع سلول بسته یا سلول باز باشد. این عایق فاقد هرگونه روکش بوده و پشت چسبدار نمی‌‍باشد. ضریب انتقالی حرارت عایق الاستومری بسیار پایین بوده و بر خلاف عایق‌های دیگر در مدت زمان طولانی ثابت می‌ماند که همین موضوع باعث بالا رفتن بازدهی آن می‌گردد.  عایق فوم الاستومریک یا عایق الاستومریک اغلب در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی به کار گرفته می شود. همانگونه که از اسم آن نیز مشخص می باشد نوعی از لوازم عایق بندی بر اساس نوع الاستومریک با سلولهای بسته و ساختار عالی است.

توزیع عایق پشت چسبدار لوله های تاسیسات و اگزوز فن کارخانجات

فوم الاستومریک دارای استحکام عالی در مقابل نفوذ بخار می باشد و عایق عالی و متراکمی بر روی تاسیسات ساختمانی است. بعد از محاسبه ضخامت عایق مورد احتیاج  برای جلوگیری از هدر رفتن  انرژی می شود  از این نوع عایق الاستومری به شکل های مختلف چسب دار ، پشت چسب دار ، پشت چسب دار با روکش آلومنیومی استفاده نمود.

عایق الاستومری پشت چسب دار  با روکش آلومینیوم :

پوشش مقاوم چند لایه آلومینیوم و پلی متر و فوم های الاستومریک پشت چسبدار، عالی ترین  کیفیت را به وجود می آوردند و عملکرد مناسب در برابر عوامل و شرایط محیطی و جوی در فضاهای بیرونی که اساسی ترین آن استحکام عالی در مقابل  اشعه یو وی است. در عالی ترین  و مناسب ترین ابعاد (یعنی 100 و 130 سانتی متر) ساخته می گردد و این امر سبب صرفه جویی در زمان مصرف و هزینه های نیروی انسانی هم می شود. عایق الاستومری رولی ساده که این عایق ها از ضخامت 6 میلیمتر تا 50 میلیمتر، و در دو نوع با روکش و بدون روکش تولید گردیده و قابل ارائه می باشند. در جدول ذیل می توانید مقایسه جامعی بین عایق های پشت چسبدار با عایق های سنتی در ابعاد مختلف و جنبه های گوناگون از جمله نفوذ رطوبت، ریزش ذرات آلاینده، اشتعال زایی، تولید دود و گازهای سمی، ایجاد خوردگی روی لوله ها، عوارض و ایجاد امراض ریوی، سرویس دهی، عمر مفید، میزان صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت در برابر شرایط بد آب و هوایی ملاحظه فرمایید.

عایق پشت چسبدار لوله عایق پشت چسبدار لوله, فوم عایق بندی رولی چسبی

عایق های رولی پشت چسب دار در دو نوع موجود می باشند که با توجه به چسب به کار رفته در آنها نوع آن تعیین می شود. عایق رولی پشت چسب دار به صورت ساده و نخ دار موجود می باشد. این عایق ها در برابر پارگی، کندگی، ضرب دیدگی مقاوم بوده و در برابر نفوذ نور، اکسیژن، گاز ازن و اشعه های ماورای بنفش مقاوم بوده و در نتیجه دارای دوام بالایی بوده و از لوله های آبرسانی، فاضلابی، تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی به نحو احسن محافظت می کنند. این عایق ها در دامنه حرارتی گسترده ای فعالیت داشته و در برابر حریق مقاوم می باشند. عایق رولی چسب دار جایگزین های بسیار شایسته ای برای عایق های پشم شیشه ای و پشم سنگی می باشند. علت این امر عدم حساسیت زایی این عایق ها و امکان نصب راحت و سریع آن ها می باشد. این عایق ها در ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. وجود آنها سبب صرفه جویی چشمگیری در انرژی شده و با بالا بردن مقاومت لوله ها عمر تاسیسات و سیستم های لوله کشی را افزایش می دهند و به همین سبب استفاده در آنها از نظر اقتصادی قابل توجیه می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.