سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای شاتکریت و مقاوم سازی سازه ها در تهران کرج

نظر

اجرای شاتکریت و مقاوم سازی سازه ها در تهران کرج : فرآیندی که در آن بتن، یا ملات با فشار هوا و سرعت بالا، توسط شلنگ لاستیکی، به سطح مورد نظر پاشیده می‌شود را، شاتکریت می گویند. این فرآیند، به علت سرعت بالای اجرا و فشردگی دینامیکی، پستی بلندی‌های سطح را از بین می برد و یک سطح صاف ایجاد می‌کند. شاتکریت، دارای دو مدل مخلوط تر و  مخلوط خشک می باشد.

اجرای شاتکریت و مقاوم سازی سازه ها در تهران کرج

در ابتدا شاتکریت با نام گونیت و با یک دستگاه دیگر،که به آن تفنگ پاشیدن سیمان اطلاق می‌شد، استفاده می شده است ؛ بعد از آن، از شاتکریت برای پوشش دادن و حفظ کردن سنگ ها در مقابل هوازدگی و سیستم نگهداری موقت، استفاده می شده است. اما امروزه استفاده از شاتکریت رایج شده و دامنه استفاده از آن بسیار وسیع تر از قبل شده است . به طور مثال می توان به استفاده در تونل سازی، لاینینگ کانال ها، معدن های زیر زمینی، مخزن ها، سدها، استخر‌های شنا، ایستگاه های چاه و حفره های زیر زمینی سنگ شکن و غیره اشاره کرد. اگر تصمیم اجرای شاتکریت را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان تهران و کرج هستید، از بین انواع مختلف بتن و روش‌ های اجرای آن در شهر تهران،شاتکریت را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش و اجرای آن در تهران موجود هستند، با ما تماس بگیرید.

مزایای شاتکریت عبارتند از:

1. شاتکریت بتن باعث کاهش ریزش مصالح می شود.
2. شاتکریت بتن باعث سهولت اجرای سقفهای قوسی شکل و انحنا دار می شود.
3. شاتکریت بتن باعث افزایش چسبندگی بتن می شود.
4.افزودنی شاتکریت بتن باعث آب بندی سطوح و مسدود کردن سریع درزها می شود.
5. کاهش ضخامت لاینینگ نهایی و عدم نیاز به قالب بندی در تونل‌ها برای طرح هایی که تصمیم به استفاده از یک بتن پاششی به کمک ماده افزودنی شاتکریت بتن بدون نیاز به لاینینگ ثانویه گرفته می شود.

اجرای شاتکریت در تهران کرج اجرای شاتکریت در تهران کرج, بهترین خدمات عایق بندی

روشی که در آن ملات سیمان بر روی یک سطح پاشیده میشود به نام بتن پاشیده یا شات کریت ( و گاهی مواقع گانیت) معروف است. در بسیاری از کارها به قالب بندی نیازی نیست و همچنین شکل های پیچیده و با ضخامت کم را میتوان با مصالح مناسب به طور مطلوبی اجرا نمود. تجهیزات بتن پاشیدنی به صورت خشک وتر، برای مخلوط هایی با دانه بندی حداکثر25 میلیمتر توسعه یافته. مراحل ساخت شامل اختلاط سنگدانه و سیمان در داخل مخلوط کن و سپس ریختن این مخلوط به داخل دستگاه بتن پاش می باشد. در روش خشک اول  مصالح  مخلوط شده  و در هنگام خروج از نازل ( دهانه )، آب به آن اضافه میشود.ولی در روش تر عمل اختلاط قبل از پاشیدن انجام می شود. عمل تراکم بوسیله ضربه ناشی از برخورد ملات روی سطح مورد نظر حاصل می شود. نیروی پاشیدن بتن، هوای فشرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.