سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش عایق بندی مخزن با بهترین عایق های نانو

نظر

روش عایق بندی مخزن با بهترین عایق های نانو : اولین چیزی که باید در زمینه ی آب بندی منابع در نظر بگیرید شرایط فیزیکی مخزن بوده است و با در نظر گرفتن نوع ماده درون مخزن و جغرافیای محیطی که منبع آب در آن قرار دارد باید انجام بشود . همچنین آماده سازی و زیر کاری عایق بندی منابع آب با مواد نانویی باید به درستی انجام بگیرد. و در آخر باید روند اجرایی مواد نانویی دقیق و بدون نقص جهت عایق مخازن آب بندی انجام بگیرد تا منابع آب به صورت صد در صدی عایق بندی شود. برای عایق کاری منبع آب باید از دو نوع عایق حرارتی و رطوبتی استفاده نمود که کارشناسان مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با تخصصی که دارند می توانند با روش های صحیح منابع آب شما را عایق بندی نمایند.

روش عایق بندی مخزن با بهترین عایق های نانو

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها باعث می شود طول عمر مخزن بیشتر شود عایق کاری مخازن فلزی در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی درون مخزن ها نیز مقاوم می باشند و دچار خوردگی و مشکلات رطوبتی نمی گردد. مخزن های فلزی بسیار راحت می باشد ، این عایق نانویی برای مخزن ها در سراسر کشور و شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد حتی برای مناطق سردسیر نیز می توان از عایق نانو استفاده کرد . این عایق دچار شکست و ترک نمی شود و پوسته پوسته نمی شود .  استفاده از شیوه های کاربردی و آسان  باعث  ایجاد ساختاری آب بند و مقاوم در گذر زمان می شود .
امروزه استفاده از مواد مختلف آب بندی بسیار افزایش یافته است و علاوه بر آن عدم ارایه مشخصات فنی دقیق و اجرایی توسط فروشندگان و تامین کنندگان محصولات عایق کاری نوین و اجرای ضعیف باعث شده است تا روش های اجرایی انجام شده دوام و کارآیی لازم را نداشته باشد.

روش عایق بندی مخزن روش عایق بندی مخزن, انواع عایق برای مخازن

جهت ایجاد پوششی صددرصد آب بند و با دوام ،درزهایی که در اثر فواصل زمانی در بتن ریزی ایجاد شده است و قسمت هایی که به دلیل عدم ویبره کافی و یا اختلاط نامناسب در بتن بوجود آمده است، تخریب شود و سپس پوشش داده شود. عمل تخریب و پوشش نقاط پوک و کرمو  باید در عمق مناسب انجام شود تا باعث چسبندگی و گیرداری خوبی بین بتن و بتونه ترمیمی  شود تا درگذر زمان  از سطح بتن جدا نشود.  استفاده از مواد نانو و چسب های بتن جهت آب بندی باید با مشخصات فنی و دستورالعمل های اجرایی دقیق همراه باشد. با توجه به سطح صاف و صیقلی بتن استفاده از مواد به صورت لایه ای که در ضخامت های مختلف ایجاد می شود. در گذر زمان به دلیل عدم ضریب الاستیته بالا و یکسان ترک خورده و از سطح بتن جدا می شود. این مواد اغلب با ترکیبات معدنی مثل پودر سنگ و سیمان و ایجاد لایه با ماله بری سطح بتن اعمال می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.