سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات درزگیری و آب بندی سطوح با چسب لاستیکی

نظر

خدمات درزگیری و آب بندی سطوح با چسب لاستیکی : چسب لاستیکی توسط سیلیکون ساخته‌ شده و پس از انجام عملیاتی بر روی آن به حالت لاستیکی تغییر شکل می‌دهد، این چسب زیست‌تخریب‌پذیر نیست و در مواد تشکیل‌دهنده آن از مواد نفتی شیمیایی استفاده‌نشده است، همچنین این نوع از چسب‌ها توسط مصرف انرژی کمی به تولید رسیده‌اند. چسب های لاستیکی و درزگیرها مواد بسیار انعطاف پذیر هستند که برای پیوستن به قطعات یا پر کردن شکاف بین درزها یا روی سطوح استفاده می شوند.

خدمات درزگیری و آب بندی سطوح با چسب لاستیکی

آنها با استفاده از مواد مبتنی بر لاستیک از مواد مختلف محافظت می کنند. تفاوت کمی بین درزگیرهای لاستیکی و چسب های لاستیکی وجود دارد. در حالی که از چسب برای ایجاد پیوند بین دو ماده مختلف یا مشابه استفاده می شود ، از درزگیر برای ایجاد سدی غیرقابل نفوذ در برابر گاز یا رطوبت استفاده می شود. درزگیرهای چسب لاستیکی به عنوان ذرات معلق در هوا ، اسپری ، پرده نازک ، ژل ، مایعات ، دوغاب ، مواد جامد ، خمیر ، پودرها و بتونه قابل استفاده هستند. از چسب برای اتصال یا چسباندن مواد به یکدیگر استفاده می شود و استحکام آن به دو چیز بستگی دارد:

  • استحکام اتصال چسب به سطح ماده به نام چسبندگی.
  • استحکام داخلی چسب به نام انسجام است.
  • عملکرد دیگر چسب آب بندی است.
چسب لاستیکی چسب لاستیکی, انواع درزگیر های لاستیکی

انواع درزگیرهای لاستیکی :

انواع درزگیرهای لاستیکی وجود دارد که برخی از آنها مواد را از آب محافظت می کنند در حالی که
برخی دیگر می توانند از آنها در برابر خوردگی و مواد شیمیایی خاصی محافظت کنند.

درزگیرهای لاستیک طبیعی :

درزگیرهای لاستیکی طبیعی به خوبی می توانند به شیشه ، کاغذ ، چوب ، پلاستیک ، لاستیک ، فولاد، آهن ، سرامیک ، سنگ تراشی ، سطوح رنگ شده ، پلاستیک و پارچه نیز بپیوندند. این نوع درزگیرهای لاستیکی می توانند مواد را حتی در آب بچسبانند و از خوردگی در برابر آنها محافظت می کنند اما نمی توانند در برابر فشار و فشار زیادی مقاومت کنند. بنابراین توصیه نمی شود از سیلانت های لاستیکی طبیعی برای چنین موادی استفاده شود که در خارج از منزل نگهداری شوند.

مهر و موم های لاستیکی قلاب :

بتونه کاری کردن یک عامل درزگیر ضد آب است که عموماً در کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای تعمیرات انواع بسیاری از گاوها برای منازل وجود دارد تعمیر. اینها شامل بوقلمون سیلیکون ، گلدان لاتکس ، گلدان اکریلیک ، اکریلیک است کلاه لاتکس ، گلدان اکسیلیک لاتکس اکریلیک و قلاب لاستیکی بوتیل. در میان همه ، درزگیر لاستیک بوتیل محکم ترین و قویترین پیوند در نظر گرفته شده است ،و به طور کلی برای پر کردن ترک های آجر ، بتون و فلز استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.