سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات تعمیرات و ترمیم عایق رطوبتی و نشتی پشت بام

نظر

خدمات تعمیرات و ترمیم عایق رطوبتی و نشتی پشت بام : پشت ‌بام یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختمان برای محافظت خانه از سرما، گرما، باران و … است. پس اگر پشت ‌بام منزل ما چکه می‌کند و نشتی دارد، در اولین فرصت باید تعمیر شود. رطوبت ایجاد شده در ساختمان ممکن است نتیجه‌ی نفوذ باران از درز پنجره‌ها ، ایجاد تعریق ناشی از وسایل رطوبت‌زا و نفوذ آب‌های زیرزمینی از کف و دیوارها باشد خسارات  های جبران‌ ناپذیری ناشی از نم و رطوبت به سازه‌ها و ساختمان وارد می‌شود که یکی از راهکارهای مقابله با آن اجرای عایق نانو است.

خدمات تعمیرات و ترمیم عایق رطوبتی و نشتی پشت بام 

عایق کاری رطوبتی به روشی گفته می شود که به وسیله آن بتوانیم مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل مکان مورد نظرمان شویم. مکان های که به طور مناسب عایق کاری نشده باشند نمور و مرطوب هستند و باعث تداوم و تشدید بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و رماتیسم می شوند. رطوبت دیوارها باعث می‌شود املاح موجود در مصالح حل شده، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم ساخته و منجر به انتشار بوی نامطبوع می شود.  

ترمیم چروک ‌خوردگی در پشت ‌بام :

این مدل از ترمیم، به دلیل انبساط و انقباض، در راستای قطری صورت می‌گیرد. کل چروکیدگی را با کاتر برش می‌دهند و پس از باز کردن، به نقطه‌ای خشک می‌رسند. زیرسازی را انجام داده و سپس دوباره ایزوگام می ‌کنند.

تعمیر پیرامون کف شورها در پشت‌ بام :

اگر آب در محل کف شورهای سقف چکه می‌کند و در هنگام بارندگی در پشت‌بام آب جمع می‌شود، مشکل از شیب بندی پشت ‌بام خواهد بود؛ بنابراین شیب سقف باید با ملاط‌های سیمانی اصلاح شود. پس‌ازاین مرحله ایزوگام انجام می ‌شود.

عایق بندی پشت بام ها عایق بندی پشت بام ها, تعمیر و لکه گیری بام

تعمیر کامل و جایگزین کردن ایزوگام پشت ‌بام :

این روش معمولاً به علت کهنه شدن و فرسودگی ایزوگام پشت‌بام صورت می ‌گیرد. برای این کار، باید پس از تمیزکاری کامل پشت‌بام، تمام مراحل ترمیم مذکور در بالا را برای برطرف کردن هرگونه اشکال انجام دهند. سپس به کمک شعله، فویل آلومینیومی قبلی را از جای خود بیرون می‌آورند. سپس قیرگونی کرده و ایزوگام جدید را نصب می‌کنند.

ترمیم ترک ‌خوردگی ستاره‌ای و تاول در پشت ‌بام :

در این روش، بعد از تمیزکاری، با کاردک یا کاتر، تاول را باز می‌کنند تا به ناحیه‌ای عاری از رطوبت برسند. در ترک‌ها نیز به همین شکل عمل می‌کنند، وقتی به قسمتی خشک برسند، زیرکاری انجام می‌شود. بعد از قیر کاری تا فاصله حداقل 20 سانتیمتر را ایزوگام می‌کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.