سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات نصب و اجرای عایق پلیمری استخر نانو در محمدشهر

نظر

خدمات نصب و اجرای عایق پلیمری استخر نانو در محمدشهر : پلیمرها زنجیره بسیار مقاوم و با کیفیتی هستند که در صورت اختلاط با انواع مواد یا در مواردی به تنهایی برای عایق بندی استخرها مورد استفاده قرار میگیرند.ساخت عایق رطوبتی استخر توسط پلیمرها از جمله موفق روش آب بندی استخر می باشد.عایق رطوبتی که توسط پلیمر ساخته شده باشد. توانایی تحمل فشارات هیدرولیکی و فشارات مکانیکی سازه را داشته می تواند در سخت ترین شرایط محیطی و فیزیکی نتیجه مطلوبی از آب بندی استخر را به همراه داشته باشد.

خدمات نصب و اجرای عایق پلیمری استخر نانو در محمدشهر

عایق رطوبتی استخر در انواع مختلف تولید و به بازار مصرف ارائه می شود. استفاده از پلیمرهای اکرلیکی و اختلاط با پودر پلیمری علاوه بر اقتصادی بودن روش آب بندی استخر می تواند جزو آسانترین روش اجرای مواد نیز مورد نظر قرار گیرد چرا که استفاده از این نوع عایق رطوبتی استخر نیاز به تخصص بالا نداشته و توسط فرد بدون آموزش قابل اجرا می باشد. سرعت اجرای بالا و اطمینان خاطر از کیفیت جنس باعث شده این نوع عایق رطوبتی استخر در زمره پر فروش ترین محصولات این شرکت قرار گیرد.

عایق پلیمری استخر عایق پلیمری استخر, آب بندی استخر ها

روش اجرای این محصول از قرار زیر می باشد :

1- محلول نانو پلیمر را با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی که به نسبت مساوی با هم ترکیب شده اند به صورت دو غاب یا رنگ روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. اگر ماسه بادی در دسترس نبود می توان به جای آن از پودر سنگ الک شده استفاده نمود. متوسط میزان نسبت نانو پلیمر با مخلوط سیمان و ماسه بادی یک به یک می باشد ولی می توان سیمان و ماسه بادی را تا دو برابر افزایش یا به نصف کاهش داد.

2- محلول به دست آمده را مانند رنگ یا دوغاب به وسیله قلم، جاروی پلاستیکی یا غلطک رنگ روی سطح مورد نظر خود اجرا نمایید.

3- زمان گیرایش نانو پلیمر تقریبا سه ساعت بعد از اجرا می باشد و از تردد از روی سطح به مدت دوازده ساعت خودداری شود.

4- نانو پلیمر را می توان با ماده رنگ پلاستیک ترکیب و به صورت رنگی اجرا نمود. 

توجه: به جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از تشنگی سیمان پیشنهاد می گردد قبل از اجرای محصول، نانو پلیمر را به نسبت 1 به 4 با آب ترکیب نموده (نانو پلیمر به آب) و روی سطح سیمان کشیده و اجازه دهید خشک شود. در این صورت پس از اجرای دوغاب، آب آن توسط سیمان تشنه جذب نشده و واکنش دوغاب با کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.