سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چسب ماستیک سیلیکونی درزگیری و آب بندی

نظر

قیمت چسب ماستیک سیلیکونی درزگیری و آب بندی : چسب ماستیک سیلیکونی به طور کلی در واقع نوعی چسب سیلیکونی می باشد که از آن برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. این چسب و درزگیر در برابر فشار و گرما به علت وجود ماستیک داخل آن و همچنین در برابر قارچ و کپک به علت وجود سیلیکون داخل آن مقاوم است. از ویژگی های قابل ذکر این محصول این است که، این چسب ماستیک به مواد مختلف مانند سرامیک، مس، pvc و …. به خوبی می چسبد. استفاده از این چسبها بسیار آسان می باشد و پس از خشک شدن ترک نمی خورند. این چسب ها در رنگ های سیاه، سفید، قرمز و بی رنگ و رنگ های سفارشی در بازار عرضه شده اند.

قیمت چسب ماستیک سیلیکونی درزگیری و آب بندی

درزگیری درب و پنجره در شرایط محیطی نامناسب نیازمند ماده ای مناسب است که نه ترک بخورد نه منجمد شود و هم آنتی باکتریال باشد. به همین دلیل سیلیکون ماستیک در شرایط بد محیطی کاربرد زیادی دارد . رنگ محصول ارائه شده در این قسمت اصطلاحا شامپاینی است که زرد کم رنگ است. ضریب انعطاف این محصول 15 درصد است که مانع از ترک خوردن آن در شرایط بد محیطی می شود. یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. این محصولات انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند. محصول فوق نیز این‌ گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌ شود.

نقاط قوت چسب ماستیک سیلیکونی :

  • حاوی مواد ضد قارچ.
  • چسبندگی و دوام عالی.
  • ضد آب و رنگ پذیر بودن.
  • چسبندگی و دوام عالی.
  • عملکرد برتر نسبت به محصولات هم رده.

قیمت چسب سیلیکونی قیمت چسب سیلیکونی, انواع چسب ماستیک در کرج

چسب آکواریوم یا درزگیر سیلیکون نوعی چسب است که از اتم های سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. این چسب برخلاف انواع مختلفی از چسب ها در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است. چسب آکواریوم به علت ثبات بالای خود، از لحاظ گرمایشی و  شیمیایی بسیار مقاوم بوده و کاربرد گسترده ای در امور مختلف دارد. چسب آکواریوم در دسته ی مواد پلیمری قرار دارد که به خاطر ماهیت آن هم در دماهای پایین و هم در دماهای بالا به کار می رود. پلیمر های سیلیکونی صنعتی در دسته ی متیل یا فنیل ها قرار دارند. این چسب ها در بسته بندی های مختلفی مانند شکل استوانه ای، تیوپ خمیر دندانی و … عرضه می شوند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ماستیک و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.