سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درزگیری سطوح آسفالت فرودگاه ها با چسب ماستیک HES 2000

نظر

درزگیری سطوح آسفالت فرودگاه ها با چسب ماستیک HES 2000 : ماستیک ها دارای انواع متفاوتی می باشند که شما بسته به نوع نیازتان می توانید آن ها را انتخاب نمایید. ماستیک HES 2000 ماده ای است یک جزئی بر پایه بیتومن رابر و پلیمر تولید و بصورت گرم درون درزهای انبساط افقی و عمودی اعمال می گردد. ماستیک  HES2000 دارای خاصیت ارتجاعی بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح برخوردار است. 

درزگیری سطوح آسفالت فرودگاه ها با چسب ماستیک HES 2000

درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان، پرکردن درزهای انبساطی دیوارها ، سقف ها ، کف ها و ترک های عمیق ساختمانی ، بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان ، قابل استفاده در محل اتصال سیمان با چهارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی وحتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران، ترمیم درزهای باز شونده سطوح گچی (جای میخ، پیچ و ..) ، جهت درزگیری سینک های ظرفشویی و دستشویی، کناره ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب، درزگیری بدنه خودرو در صنف صافکاری و نقاشی، درزگیری دور وان ، جکوزی، توالت فرنگی و انواع سطوح دیگر  از کاربردهای این محصول می باشد

مزایا ماستیک ارتجاعی HES 2000 :

  • خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • در برابر  آب دریا و شرایط جوی مقاوم است.
  • دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح می باشد.
  • بعد از اجرا به سرعت سفت می شود.

 موارد مصرف ماستیکارتجاعی HES 2000 :

ماستیک HES 2000 جهت آب بندی و درزبندی انواع سازه ها و سطوح در موارد گوناگون کاربرد دارد :

  • سطوح آسفالت و فرودگاه ها.
  • درز های افقی و عمودی مابین بتن ، سنگ ، سرامیک ، آسفالت و انواع سطوح فلزی.
  • منابع بتنی ذخیره آب ، استخر ها و کانال های آبرسانی.
  • کف سازه های  بتنی  و کارخانجات صنعتی.

چسب قیری ماستیک HES چسب قیری ماستیک HES, درزگیری سطوح آسفالت فرودگاه

نکات قابل توجه در استفاده از ماستیک ارتجاعی  HES 2000

اجرای ماستیک ارتجاعی  HES2000باید در دمای بیش از 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک انجام پذیرد و دمای ماستیک در زمان ریخته شدن به درون درز حدود 140 درجه سانتیگراد باشد. در مقاطعی که نیاز به قالب بندی می باشد، قالب ها را از جنسی انتخاب نمایید تا در اثر تماس با ماستیک گرم تغییر شکل ندهندبهتر است برای جلوگیری از آلوده شدن مقاطع مجاور درزها به ماستیک، این مقاطع را پیش از اجرا با چسب های کاغذی پوشش داده و سریعاً پس از اجرای ماستیک چسب ها را جدا نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.