سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه پرایمر محلول ضد آب سازی سطوح چوبی در کرج

نظر

عرضه پرایمر محلول ضد آب سازی سطوح چوبی در کرج : محلول ضد آب کننده چوب با فرمولاسیون ویژه، سطوح چوبی شما را اعم از چوب های رنگ شده و خام صد در صد ضد آب کرده و در برابر عوامل جوی و محیطی محافظت می نماید. رنگ چوب ضد آب دارای چسبندگی و نفوذ بسیار به درون چوب می باشد. این ماده پایه حلال بوده و شفاف است. محلول ضد آب کننده چوب مخصوص چوب های رنگ شده  و خام می باشد و هیچ گونه تغییری در رنگ  ظاهری درب ها و سطوح مورد نظر شما نمی گذارد و شکل طبیعی چوب را حفظ می کند.

عرضه پرایمر محلول ضد آب سازی سطوح چوبی در کرج 

اجرای یک لایه از رنگ چوب ضد آب، باعث محافظت و ماندگاری طولانی مدت چوب به مدت 5 سال خواهد شد. این محصول تک جزیی، تک لایه و تک مرحله ای اجرا می شود. بدون نیاز به رقیق کردن تنها کافیست رنگ را بر روی درهای چوبی و سازه های چوبی خود اعمال نمایید و از نفوذ رطوبت و طبعات آن اعم از پوسته پوسته شدن چوب و … جلوگیری نمایید. پرایمر ضد آب کننده چوب یک ماده ضد آب کننده حلال پایه است. این ماده با نفوذ در سطوح چوبی و واکنش با سلولز چوب در حضور رطوبت محیط بدون هیچ‌گونه تغییر در رنگ و ظاهر چوب می‌تواند سطوح چوبی را ضد آب کند. محلول مخصوص چوب خام بر پایه نانو بوده و جهت استفاده بر روی سطح چوب خام طراحی شده است. این محصول یک ماده غیر سمی به منظور ضد آب سازی چوب و ضد اشعه ماوارء بنفش سطح انواع چوب و مصنوعاتی چوبی که بصورت خام می باشند استفاده می گردد. این ماده را باید بوسیله قلم مو و یا اسپری بر روی سطح چوب اجرا می گردد. و پس از نفوذ ماده به همراه آب به عمق چند میلی متری سطح چوب و پس از گذشت 42 ساعت از زمان اجرا، خاصیت ضدآب و ضد اشعه مضر خورشید با ماندگاری طولانی مدت را به ارمغان می آورد.

ضد آب سازی چوب ضد آب سازی چوب, آب بندی انواع چوب

مزایای استفاده از این محصول :

– آبگریز نمودن چوب.

– ضد اشعه ماوراء بنفش.

– ضد خوردگی.

– ضد ترک خوردگی.

– ضد پوسیدگی و بادکردگی چوب.

– خاصیت خود تمیز شوندگی.

– قابلیت تنفس چوب(امکان عبور رطوبت و بخار آب).

– دوستدار محیط زیست (عاری از هرگونه مواد مضر و خطرناک).

دستور مصرف محلول ضد آب کننده چوب :

سطح زیر کار می بایست کاملاً تمیز و عاری از گرد و غبار و چربی باشد. ماده ضد آب کننده چوب را به وسیله قلم مو و یا اسپری با فشار کم به صورت چند لایه خیس روی خیس (معمولاً دولایه) روی سطح اعمال کنید تا سطح اشباع شود. فاصله بین دو لایه نباید زیاد باشد و به محض اینکه لایه اول جذب شد لایه بعدی زده شود. در و پنجره ها و سطوح غیر جاذب را با نایلون و یا چسب کاملاً بپوشانید تا مواد روی آن نریزد چون این ماده سریع خشک شده و کندن آن ممکن نمی باشد. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.