سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ایزوگام های پلیمری با کیفیت در کرج تهران

نظر

فروش ایزوگام های پلیمری با کیفیت در کرج تهران : ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص پالایشگاهی 60-70 ساخته می‌شود و به دلیل استفاده از قیر با کیفیت دارای دوام و کیفیت بیشتری می‌باشد. به همین دلیل قیمت ایزوگام پلیمری در مقایسه با قیمت ایزوگام دمیده بیشتر است. قیر طبیعی پالایشگاهی با استفاده از نفت خام تولید می‌شود و عدد 60-70 که مشخص کننده ضریب نفوذ آن است، نشان‌ دهنده‌ی سطح کیفی آن برای عایق‌کاری بام می‌باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی قیر ایجاد می ‌کند و در مقایسه با ایزوگام دمیده چسبندگی بیشتری دارد. به همین دلیل ضخامت آن نیز کمتر است.

فروش ایزوگام های پلیمری با کیفیت در کرج تهران

قیر خالص از محصولات پالایش نفت خام استخراج شده از دکل های نفتی است. با حرارت دادن قیر خالص در پالایشگاه های تولید قیر، بنزین، حلال های نفتی، نفت چراغ، نفت گاز، و سایر روغن های سبک آن در برج های تقطیر پالایشگاه جدا کرده و در گرما حدود 380 درجه ( در فشار عادی ) قیر باقی مانده از آن به صورت جامد و نیمه جامد خواهد بود. عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری تولید شده با قیر خالص برای آب بندی بام با پوشش آسفالت ، سیمان و موزاییک مناسب است. نام گذاری قیرهای خالص با درجه بندی نفوذشان انجام می‌شود. ایزوگام در زمان نصب بوی خوش قیر را داشته و به دلیل فاصله مولکولی میزان چسبندگی اش فوق العاده زیاد است و به همین جهت ضخامت کمتری دارند.

مزایای ایزوگام پلیمری :

  1. عمر بالاتر نسبت به ایزوگام دمیده.
  2. مقاومت زیاد در برابر سرمای زیاد و یخبندان.
  3. رعایت استانداردهای ملی ساختمان در تولید ایزوگام پلیمری.
  4. وزن کمتر ایزوگام به دلیل ضخامت کمتر و در نتیجه کاهش بار روی ساختمان.

فواید ایزوگام پلیمری :

1- ماندگاری بالا پس از اجرا و نصب آن .
2- دارای انعطاف پذیری بالا در سرما (تا دمای 5- درجه ) و گرما ( تا دمای 100 درجه ).
3- ایزوگام پلیمری به دلیل استفاده از قیر خالص 70–60 دارای وزن مناسب و استاندارد بوده و از ایجاد بار اضافی بر روی ساختمان و سازه جلوگیری می‌کند.
4- این نوع عایق مطابق استاندارد های ملی ایران تولید شده و در گروه عایق رطوبتی نوع A محسوب می ‌شود.

اجرای ایزوگام پلیمری اجرای ایزوگام پلیمری, انواع ایزوگام های مرغوب

تفاوت قیرهای اکسیده با قیرهای پلیمری :

  1. کیفیت و طول عمر قیرهای پلیمری از قیرهای اکسیده بیشتر است.
  2. مقاومت قیر پلیمری از قیر اکسیده در سرما و گرما بیشتر است.
  3. ضخامت قیر پلیمری از قیر اکسیده کمتر است و فشار زیادی را به ساختمان وارد نمی‌کند.
  4. بوی قیر پلیمری از قیر اکسیده بهتر و مطبوع تر است. جهت اطلاع از فروش و سفارش اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.