سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فوم بتن در بلوک های سبک سقفی و دیواری

نظر

خرید فوم بتن در بلوک های سبک سقفی و دیواری : از فوم بتن به منظور پر کردن حفره های فاضلاب و تونل ها و همچنین زیرسازی راه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این مصالح در کف سازی ضمن کاهش وزن سازه به دلیل سبکی وزن فوم بتون ، موجب ایجاد یک عایق حرارتی نیز می گردد. همچنین سرعت اجرای آن نیز بالا می باشد. علاوه بر این به دلیل ویژگی های ذکر شده از این مصالح ، شیب بندی بام با استفاده از این مصالح یکی از بهترین روش های شیب بندی محسوب می گردد.

خرید فوم بتن در بلوک های سبک سقفی و دیواری 

فوم بتن در ساخت بلوک های سبک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع بلوک ها در ساختمان سازی ضمن کاهش وزن سازه ، سرعت اجرای عملیات را افزایش می دهد. زیرا حمل و نصب آن بسیار سریع می باشد. از این مصالح می توان برای ساخت دیوارهای یکپارچه نیز استفاده نمود. از این دیوارها می توان در ساخت سردخانه ها ، گرم خانه ها و همچنین اتاق های آکوستیک بهره جست. برای ساخت فوم بتن ، سیمان ، ماسه بادی و آب را با استفاده از دستگاه ساخت فوم بتن مخلوط می نمایند. در مرحله بعد به منظور ایجاد کف ، فوم کفزا را با فشار زیاد به مخلوط اضافه می کنند. پس از اختلاط کامل ، بتن با استفاده از دستگاه پمپاژ به ضخامت حدود 10 سانتی متر در محل های مورد نظر تخلیه می گردد. شایان ذکر است که پس از اجرای بتن حداقل باید تا 3 روز سطح آن را مرطوب نمود تا از ایجاد ترک های سطحی جلوگیری شود. از فوم بتن می‌توان با سیستم قالب‌بندی مدولار، خانه‌ها و دیوارهای یکپارچه با سرعت فراوان و ارزان تولید کرد. برای ساخت دیوارهای سردخانه ‌ها، گرم‌خانه‌ها و سالن ‌های ضد صدا، می‌شود در محل پروژه، با قالب‌ بندی، فوم بتن را به‌طور یکپارچه عمودی ریخت، و یا به ‌وسیل? قالب‌های مخصوص، دیوارهای پیش ‌ساخت? پنلی تولید کرد. به‌دلیل عایق بودن این نوع بتن، برای عایق‌بندی سردخانه‌ها، گرم‌خانه‌ها، پوشش لوله‌ های حرارتی و برودتی و... کاربرد ویژه‌ای دارد. در ضمن به دلیل عایق صدا بودن بتن سبک، از آن برای ساخت موتورخانه‌ها و اتاق‌های آکوستیک استفاد? گسترده‌ ای می‌شود.

فوم بتن در بلوک های سبک سقفی فوم بتن در بلوک های سبک سقفی, فوم بتن در بلوک دیواری

علاوه بر این، فوم بتن یک عایق حرارتی عالی در مقابل گرما و سرما می باشد. به عنوان نمونه دیواری به ضخامت 10 سانتی متر از جنس فوم بتن، بمدت 8 ساعت در مقابل دمای 1200 درجه سانتی گراد مقاومت می کند. با توجه به مقاومت زیاد این بتن در مقابل آتش‌سوزی می‌توان از آن به‌عنوان مصالح نسوز نیز استفاده کرد. این نوع بتن در عایق ‌بندی سردخانه‌ها، گرم‌خانه‌ها، موتورخانه ها، پوشش لوله‌ های حرارتی و برودتی و... کاربرد ویژه‌ای دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.