سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا چسب نشتی گیری و آب بندی لوله های فاضلاب

نظر

مزایا چسب نشتی گیری و آب بندی لوله های فاضلاب : گاهی بعد از لوله کشی فاضلاب وجود یک نشتی در لوله فاضلاب خیلی نگران کننده نیست زیرا هنوز در مرحله لوله کشی فاضلاب هستید و به راحتی می توانید با استفاده از ابزار آلات مختلف اقدام به تعمیر لوله ای که نشتی دارد بکنید. برای این نوع لوله ها اغلب توصیه می شود که به دلیل اینکه دست باز است و امکان تغییر در لوله کشی وجود دارد لوله برش داده شود و دوباره آن مرحله اجرا شود. این کار برای متخصصین لوله کش کارچندان دشواری نیست.

مزایا چسب نشتی گیری و آب بندی لوله های فاضلاب 

چسب نشتی گیری و تعمیری برای تعمیر دائمی نشتی ویا شکستگی بر روی انواع لوله و انواع مواد اهم از فلز، پلیمر، چوب، پلاستیک و... بدون نیاز به برشکاری، جوشکاری و یا تعویض در سریع‌ترین زمان ممکن(15 دقیقه) مناسب است. کاربردهای این چسب به نشتی‌گیری ختم نمی‌شود بلکه در مواردی همچون ترمیم شکستگی اجسام مانند پایه صندلی، چوب ماهیگیری، دسته بیل ، میله چادر یا حتی ترمیم پارگی‌هایی نظیر لوله خرطومی جاروبرقی نیز کاربرد دارد. اما اگر لوله فاضلاب در زمانی که از خانه استفاده می شود و یا پس از چندین سال دچار نشتی شود آب بندی کردن این نشتی کار دشواری است. هر یک از متخصصین و کارشناسان تاسیسات متد و روش خاصی برای آب بندی این نوع نشتی ها دارند به شرط اینکه میزان آب دهی و یا نشتی لوله خیلی زیاد نباشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای چسب نشت گیری لوله :

• قابل کاربرد برای انواع لوله ها.
• مقرون به ‌صرفه بودن نسبت به روش های دیگر تعمیر لوله.
• سهولت در کاربرد و آموزش آسان در اجرا.
• عدم وارد شدن تنش های مکانیکی به محل نشتی و عدم گسترش شکاف حاصل از این نوع تنش.
• رفع نشتی در مکان هایی که به علت عدم دسترسی کافی امکان تعویض یا تعمیر لوله وجود ندارد.

چسب آب بندی لوله چسب آب بندی لوله, عایق بندی لوله فاضلاب

وجه برتر این چسب آب بندی لوله نسبت به چسب‌های دیگر این است که سرعت بالایی در خشک شدن دارد و بر روی تمامی مواد قابل استفاده است. این چسب آب دوست بوده و رطوبت بیشتر کمک به بهتر چسبیدن آن می‌کند و بعد از خشک شدن نیز آب و رطوبت هیچ‌گونه تاثیری در آن ندارد. این چسب به خاطر نداشتن حلال می‌تواند در جاهایی که اسید یا مواد شیمیایی نفتی جریان دارد کاربرد داشته باشد. از موارد دیگر این ‌که این چسب هیچ‌گونه آسیب زیست‌محیطی نداشته و بر روی لوله‌های آب شرب قابل استفاده است و همچنین برای انسان و حیوان بی‌ ضرر است. این چسب قابلیت تحمل فشار تا 20 بار و تحمل حرارت تا 100 درجه سانتی‌گراد و عایق الکتریسیته تا 1600 کیلو وات را دارد. توصیه می ‌شود همیشه حداقل یک عدد از این چسب را به همراه یا در جعبه ابزار خود داشته باشید.