سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق رطوبتی MCI در آب بندی انواع سطوح

نظر

کاربرد عایق رطوبتی MCI در آب بندی انواع سطوح : عایق رطوبتی MCI، یک عایق رطوبتی دو جزئی می باشد که بر اساس گزارش تحقیقاتی نشریه شماره گ- 452 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی به عنوان یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی تمامی سطوح بتنی و غیر بتنی کاربرد دارد. این محصول به صورت نیمه جامد بر روی سطوح اجرا شده و پس از خشک شدن تشکیل لایه‌ای انعطاف‌پذیر، 100% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا (حدود 2 مگا پاسکال) را می ­‌دهد.

کاربرد عایق رطوبتی MCI در آب بندی انواع سطوح

معمولا تمامی عایق های رطوبتی پلیمری چه عایق های تک جزیی بر پایه رزین و یا عایق های پلیمری پایه سیمانی به راحتی با ایجاد یک غشای آب بند، توانایی آب بندی تمام قسمت های سازه را دارند. به زبان ساده تر شما با این آزمایش ساده می توانید این موضوع را امتحان کنید. شما می توانید یک حوضچه سیمانی کوچک با بلوک سیمانی و یا آجر بسازید و سپس با اجرای یک لایه از این عایق های رطوبتی را درون این حوضچه سیمانی عملکرد آب بندی عایق رطوبتی را تست نمایید. حتی در برخی موارد عایق رطوبتی پلیمری را درون یک کارتن مقوایی اجرا می کنند و جهت اطمینان از آب بندی کارتن مقوایی مذکور را با آب پر می کنند. تقریبا در تمامی تست های آب بندی عایق های پلیمری سربلند بیرون می آیند چرا که لایه ی ایجاد شده از عایق پلیمری پس از خشک شدن کاملا آب بند است. عایق رطوبتی MCI یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایقکاری و آب بندی پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق رطوبتی پس از ترکیب جزء پودر و مایع آن قابل اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی می باشد. از آنجایی که در بیشتر مواقع در ایران از عایق های رطوبتی پلیمری جهت عایق کاری و آب بندی استخرها و مخازن آب استفاده می شود، اشاره به نکات اجرایی مربوط به آب بندی پشت بام خالی از لطف نمی باشد.

عایق رطوبتی mci عایق رطوبتی mci, بهترین عایق کاری رطوبتی

جهت اجرای عایق رطوبتی پلیمری MCI و عایق رطوبتی الیافدار RCI جایگزین مطمئن و 100% آب بند ایزوگام و قیرگونی در ساختمان با شرکت گوهر ابنیه پایتخت همراه باشید.
– آب بندی پشت بام.
– عایق کاری و آب بندی روف گاردن.
– عایقکاری و آب بندی استخر.
– آب بندی مخازن آب.
– آب بندی و رفع نم سرویسهای بهداشتی.
جهت مشاوره فنی با همکاران واحد پشتیبانی فنی شرکت گوهر ابنیه پایتخت تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.